From 2daf9b8bad211ea72b1e65b43c6f160c2dc87e39 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Karol Piotrowski Date: Tue, 7 Apr 2020 20:56:26 +0000 Subject: [PATCH] Zaktualizuj 'environment.md' --- environment.md | 54 +++++++++++++++++++++++++++----------------------- 1 file changed, 29 insertions(+), 25 deletions(-) diff --git a/environment.md b/environment.md index 62ed1bb..e9c6567 100644 --- a/environment.md +++ b/environment.md @@ -5,41 +5,45 @@ zadania jest implementacja dwuwymiarowego dyskretnego środowiska, w którym będzie poruszał się agent. # Zespół -W skład zespołu wchodzą: Tomasz Dzierzbicki, Szymon -Parafiński, Karol Piotrowski, Jarosław Zbąski. +W skład zespołu wchodzą: +Tomasz Dzierzbicki, +Szymon Parafiński, +Karol Piotrowski, +Jarosław Zbąski. # Temat projektu i wybrane rozwiązanie -Tematem projektu jest -inteligentny traktor, którego graficzne środowisko do otwierania w -konsoli zostało opisane poniżej. Całość jest wykonywana w C++. +* Tematem projektu jestinteligentny traktor, +* graficzne środowisko do otwierania w konsoli +* Całość jest wykonywana w C++ +* Wykorzystano biblioteki: iostream, stdlib.h, windows.h, conio.h, string. -# Środowisko agenta - opis kodu +# Reprezentacja wiedzy +* Znana jest pozycja traktora (oznaczona jako 'T') +* Znane są fragmenty pola zawierające buraki (oznaczone jako 'B') +* Znane są granice całego pola (oznaczone jako '#') +* Pozostałe pola oznaczone jako '.' +* Po zebraniu przez traktor buraków z fragmentu pola, dany obszar traci oznaczenie 'B' + + +![](images/konsola.png) + + +# Wybrane fragmenty kodu ## 1. Kolory Poniższy kod odpowiada za ustalenie kolorów środowiska w -zależności od ustawień konsoli. -![Dla oszczędności miejsca prezentujemy -wyłącznie fragmenty kodu](images/color.png) - -## 2. Ustawienia okna +zależności od ustawień konsoli. -![](images/setWindow.png) +![Dla oszczędności miejsca prezentujemy wyłącznie fragmenty kodu](images/color.png) -## 3.Zmiana statusu pola +## 2.Zmiana statusu pola -![Legenda: T - traktor, B - buraki, \# - granica środowiska, . - puste pole](images/updatePola.png) +![](images/updatePola.png) + +## 3.Poruszanie + -## 4.Poruszanie Tymczasowe poruszanie za pomocą klawiszy W,A,S,D -![](images/Move.png) - -## 5. Funkcja Main() - - -![](images/Main.png) - -# Zrzuty ekranu - -![Legenda: T - traktor, B - buraki, \# - granica środowiska, . - pustepole](images/konsola.png) +![](images/Move.png) \ No newline at end of file