# Opis dokumentu Ten dokument to raport z wykonanego pierwszego zadania projektu zespołowego na przedmiot Sztuczna Inteligencja. Celem zadania jest implementacja dwuwymiarowego dyskretnego środowiska, w którym będzie poruszał się agent. # Zespół W skład zespołu wchodzą: Tomasz Dzierzbicki, Szymon Parafiński, Laura Piotrowska, Jarosław Zbąski. # Temat projektu i wybrane rozwiązanie * Tematem projektu jest inteligentny traktor, * graficzne środowisko do otwierania w konsoli * Całość jest wykonywana w C++ * Wykorzystano biblioteki: iostream, stdlib.h, windows.h, conio.h, string. # Reprezentacja wiedzy * Pole o wymiarach 27x27 z czego 25x25 to pola uprawne * Znana jest pozycja traktora (oznaczona jako 'T') * Znane są fragmenty pola zawierające buraki (oznaczone jako 'B') * Znane są granice całego pola (oznaczone jako '#') * Pozostałe pola oznaczone jako '.' * Po zebraniu przez traktor buraków z fragmentu pola, dany obszar traci oznaczenie 'B' ![](images/konsola.png) # Kolory Lista zaimplementowanych kolorów (z możliwością dostosowania tła i barwy pierwszoplanowej - background i foreground) ![](images/colorList.png) # Poruszanie Obecnie sterowanie przez użytkownika za pomocą klawiszy W,A,S,D ![](images/W.png) ![](images/A.png) ![](images/S.png) ![](images/D.png)