# Szymon Parafiński implementacja drzew decyzyjnych z nauczonego pliku ![](images/last_images/1.png) implementacja funkcji która decyduje co zrobić z obecnym polem ![](images/last_images/2.png) Funkcja jest zastosowana podczas osiągniecia celu ruchu ![](images/last_images/3.png) # Tomasz Dzierzbicki implementacja sieci neuronowych z nauczonego pliku ![](images/last_images/4.png) implementacja funkcji która szuka nalepszego pola do zastosowania na nim działań ![](images/last_images/5.png) Funkcja jest używana w nieskończoność po uruchomieniu programu ![](images/last_images/6.png) # Jarosław Zbąski implementacja drzew decyzyjnych z nauczonego pliku ![](images/last_images/7.png) implementacja funkcji która decyduje co posadzić ![](images/last_images/8.png) Funkcja jest zastosowana po zebraniu na tym samym polu ![](images/last_images/9.png) # Karol Piotrowski implementacja algorytmu genetycznego ![](images/last_images/10.png) Zaimplementowane zostało zbieranie warzyw, a algorytm przygotowuje porcję nowych roślin do zasadzenia Algorytm jest wywoływany co ustaloną liczbę zebranych buraków lub ziemniaków ![](images/last_images/obsluga.png) Implementacja zbierania ![](images/last_images/11.png)