From f1a566eeaa336c9651db197aca940780f027a5ba Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: =?UTF-8?q?Dawid=20Piskad=C5=82o?= <dawpis2@st.amu.edu.pl>
Date: Wed, 18 Nov 2020 01:48:21 +0100
Subject: [PATCH 1/7] Zaktualizuj 'use-cases.md'

---
 use-cases.md | 160 +++++++++++++++++++++++++--------------------------
 1 file changed, 80 insertions(+), 80 deletions(-)

diff --git a/use-cases.md b/use-cases.md
index fa83bf4..b46a41e 100644
--- a/use-cases.md
+++ b/use-cases.md
@@ -1,80 +1,80 @@
-Opis skrócony przypadków użycia
-===============================
-
-Aktorzy procesu i ich cele
---------------------------
-
-Aktor       | Cel
-------------|------------------------------
-Klient      | wybranie produktu, zapłata za produkt, odbiór reszty(jeżeli istnieje)
-Dostawca    | uzupełnienie brakujących produktów, odbiór przychodu
-Serwisant   | uzyskanie autoryzowanego dostępu, dostęp do mechanizmów wewnętrznych maszyny, naprawa oraz serwis automatu
-Moduł komunikacji | powiadomienie serwisanta o usterce, powiadomienie dostawcy o brakach w towarze
-
-Słownik
--------
-
-Hasło      |Opis
------------|-----------------------------
-Kasetka     | miejsce, do którego trafiają wrzucone banknoty oraz monety
-Gotowy produkt | produkt niewymagający obróbki przed podaniem klientowi
-Ciepły produkt | produkt wymagający obróbki cieplnej oraz personalizacji przez klienta
-Moduł komunikacji | moduł odpowiedzialny za komunikowanie serwisantowi oraz dostawcy stanu wymagającego ich interwencji
-klucz#1 | klucz służący do otwarcia drzwiczek serwisowych automatu
-klucz#2 | klucz służący do otwarcia sejfu automatu
-
-
-Przypadki użycia
-----------------
-
-### Use case 1: Uzupełnienie towaru
-
-Dostawca wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem#1 i uzupełnia brakujące towary. Dostawca zamyka drzwiczki serwisowe maszyny kluczem#1 i podaje ponownie kod. Automat przechodzi w tryb operacyjny.
-
-### Use case 2: Odbiór przychodu
-
-Dostawca wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem#1. Dostawca otwiera sejf z kasetką za pomocą klucza#2, a następnie zastępuje obecną tam kasetkę kasetką pustą. Dostawca zatrzaskuje sejf, a następnie zamyka drzwiczki serwisowe automatu. Dostawca wpisuje kod serwisowy, a maszyna przechodzi w tryb operacyjny.
-
-
-### Use case 3: Zakup gotowego produktu
-
-Klient wpisuje kod produktu. Klient wybiera metodę płatności, a następnie płaci wedle dokonanego wyboru. Automat wydaje wybrany produkt.
-
-### Use case 4: Zakup ciepłego produktu
-
-Klient wpisuje kod produktu. Klient personalizuje wybrany produkt. Klient wybiera metodę płatności, a następnie płaci wedle dokonanego wyboru. Automat przygotowuje posiłek. Automat infomruje o możliwości odbioru gotowego produktu, a następnie go wydaje.
-
-### Use case 5: Płatność kartą
-
-Klient wybiera metode płatności kartą. Klient postępuje według instrukcji wyświetlanych na terminalu płatniczym. Następuje finalizacja płatności, automat informuje o pomyślnej płatności.
-
-### Use case 6: Płatność gotówką
-
-Klient wybiera metodę płatności gotówką. Klient wpłaca określoną ilość gotówki do automatu korzystając z otworu na monety bądź z otworu służącego do wpłaty banknotów. Automat informuje o udanej płatności. Automat wydaje resztę jeżeli takowa się należy. 
-
-### Use case 7: Zmiana sposobu płatności
-
-Klient wybiera przycisk powrotu do wybrania metody płatności. Automat zwraca wpłaconą gotówkę jeżeli takowa została wpłacona. Automat prosi o wybranie metody płatności.
-
-### Use case 8: Zwrot wpłaconej gotówki
-
-Klient wybiera przycisk zwrot gotówki na automacie. Automat zwraca wpłaconą gotówkę.
-
-### Use case 9: Naprawa automatu
-
-Serwisant wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem#1. Serwisant dokonuje analizy systemu. Serwisant wykonuje niezbędne naprawy. Seriwsant zamyka drzwiczki serwisowe kluczem#1 i podaje ponownie kod. Automat przechodzi w tryb operacyjny.
-
-### Use case 10: Przegląd techniczny automatu
-
-Serwisant wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem#1. Serwisant dokonuje przeglądu technicznego systemu. Seriwsant zamyka drzwiczki serwisowe kluczem#1 i podaje ponownie kod. Automat przechodzi w tryb operacyjny.
-
-### Use case 11: Wysłanie komunikatu o braku towaru
-
-Moduł komunikacji wysyła komunikat do dostawcy o braku towaru.
-
-### Use case 12: Wysłanie komunikatu o usterce
-
-Moduł komunikacji wysyła komunikat do serwisanta o usterce.
-
-
-
+Opis skrócony przypadków użycia
+===============================
+
+Aktorzy procesu i ich cele
+--------------------------
+
+Aktor       | Cel
+------------|------------------------------
+Klient      | wybranie produktu, zapłata za produkt, odbiór reszty(jeżeli istnieje)
+Dostawca    | uzupełnienie brakujących produktów, odbiór przychodu
+Serwisant   | uzyskanie autoryzowanego dostępu, dostęp do mechanizmów wewnętrznych maszyny, naprawa oraz serwis automatu
+Moduł komunikacji | powiadomienie serwisanta o usterce, powiadomienie dostawcy o brakach w towarze
+
+Słownik
+-------
+
+Hasło      |Opis
+-----------|-----------------------------
+Kasetka     | miejsce, do którego trafiają wrzucone banknoty oraz monety
+Gotowy produkt | produkt niewymagający obróbki przed podaniem klientowi
+Ciepły produkt | produkt wymagający obróbki cieplnej oraz personalizacji przez klienta
+Moduł komunikacji | moduł odpowiedzialny za komunikowanie serwisantowi oraz dostawcy stanu wymagającego ich interwencji
+klucz #1 | klucz służący do otwarcia drzwiczek serwisowych automatu
+klucz #2 | klucz służący do otwarcia sejfu automatu
+
+
+Przypadki użycia
+----------------
+
+### Use case 1: Uzupełnienie towaru
+
+Dostawca wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem #1 i uzupełnia brakujące towary. Dostawca zamyka drzwiczki serwisowe maszyny kluczem #1 i podaje ponownie kod. Automat przechodzi w tryb operacyjny.
+
+### Use case 2: Odbiór przychodu
+
+Dostawca wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem #1. Dostawca otwiera sejf z kasetką za pomocą klucza #2, a następnie zastępuje obecną tam kasetkę kasetką pustą. Dostawca zatrzaskuje sejf, a następnie zamyka drzwiczki serwisowe automatu. Dostawca wpisuje kod serwisowy, a maszyna przechodzi w tryb operacyjny.
+
+
+### Use case 3: Zakup gotowego produktu
+
+Klient wpisuje kod produktu. Klient wybiera metodę płatności, a następnie płaci wedle dokonanego wyboru. Automat wydaje wybrany produkt.
+
+### Use case 4: Zakup ciepłego produktu
+
+Klient wpisuje kod produktu. Klient personalizuje wybrany produkt. Klient wybiera metodę płatności, a następnie płaci wedle dokonanego wyboru. Automat przygotowuje posiłek. Automat informuje o możliwości odbioru gotowego produktu, a następnie go wydaje.
+
+### Use case 5: Płatność kartą
+
+Klient wybiera metode płatności kartą. Klient postępuje według instrukcji wyświetlanych na terminalu płatniczym. Następuje finalizacja płatności, automat informuje o pomyślnej płatności.
+
+### Use case 6: Płatność gotówką
+
+Klient wybiera metodę płatności gotówką. Klient wpłaca określoną ilość gotówki do automatu korzystając z otworu na monety bądź z otworu służącego do wpłaty banknotów. Automat informuje o udanej płatności. Automat wydaje resztę jeżeli takowa się należy. 
+
+### Use case 7: Zmiana sposobu płatności
+
+Klient wybiera przycisk powrotu do wybrania metody płatności. Automat zwraca wpłaconą gotówkę jeżeli takowa została wpłacona. Automat prosi o wybranie metody płatności.
+
+### Use case 8: Zwrot wpłaconej gotówki
+
+Klient wybiera przycisk "zwrot gotówki" na automacie. Automat zwraca wpłaconą gotówkę.
+
+### Use case 9: Naprawa automatu
+
+Serwisant wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem#1. Serwisant dokonuje analizy systemu. Serwisant wykonuje niezbędne naprawy. Serwisant zamyka drzwiczki serwisowe kluczem #1 i podaje ponownie kod. Automat przechodzi w tryb operacyjny.
+
+### Use case 10: Przegląd techniczny automatu
+
+Serwisant wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem #1. Serwisant dokonuje przeglądu technicznego systemu. Serwisant zamyka drzwiczki serwisowe kluczem #1 i podaje ponownie kod. Automat przechodzi w tryb operacyjny.
+
+### Use case 11: Wysłanie komunikatu o braku towaru
+
+Moduł komunikacji wysyła komunikat do dostawcy o braku towaru.
+
+### Use case 12: Wysłanie komunikatu o usterce
+
+Moduł komunikacji wysyła komunikat do serwisanta o usterce.
+
+
+

From 8737dfdbe8d0d9d2c18ba2ceccb4ed4f7563e35d Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: =?UTF-8?q?Dawid=20Piskad=C5=82o?= <dawpis2@st.amu.edu.pl>
Date: Wed, 18 Nov 2020 01:49:58 +0100
Subject: [PATCH 2/7] Zaktualizuj 'use-cases.md'

---
 use-cases.md | 4 ++--
 1 file changed, 2 insertions(+), 2 deletions(-)

diff --git a/use-cases.md b/use-cases.md
index b46a41e..d8901d8 100644
--- a/use-cases.md
+++ b/use-cases.md
@@ -20,8 +20,8 @@ Kasetka     | miejsce, do którego trafiają wrzucone banknoty oraz monety
 Gotowy produkt | produkt niewymagający obróbki przed podaniem klientowi
 Ciepły produkt | produkt wymagający obróbki cieplnej oraz personalizacji przez klienta
 Moduł komunikacji | moduł odpowiedzialny za komunikowanie serwisantowi oraz dostawcy stanu wymagającego ich interwencji
-klucz #1 | klucz służący do otwarcia drzwiczek serwisowych automatu
-klucz #2 | klucz służący do otwarcia sejfu automatu
+Klucz #1 | klucz służący do otwarcia drzwiczek serwisowych automatu
+Klucz #2 | klucz służący do otwarcia sejfu automatu
 
 
 Przypadki użycia

From f61ea617c97c34d1bed6fdb1a5cab7fae31fc1a7 Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: =?UTF-8?q?Dawid=20Piskad=C5=82o?= <dawpis2@st.amu.edu.pl>
Date: Wed, 18 Nov 2020 01:51:31 +0100
Subject: [PATCH 3/7] Zaktualizuj 'use-cases.md'

---
 use-cases.md | 2 +-
 1 file changed, 1 insertion(+), 1 deletion(-)

diff --git a/use-cases.md b/use-cases.md
index d8901d8..5cce2a4 100644
--- a/use-cases.md
+++ b/use-cases.md
@@ -46,7 +46,7 @@ Klient wpisuje kod produktu. Klient personalizuje wybrany produkt. Klient wybier
 
 ### Use case 5: Płatność kartą
 
-Klient wybiera metode płatności kartą. Klient postępuje według instrukcji wyświetlanych na terminalu płatniczym. Następuje finalizacja płatności, automat informuje o pomyślnej płatności.
+Klient wybiera metodę płatności kartą. Klient postępuje według instrukcji wyświetlanych na terminalu płatniczym. Następuje finalizacja płatności, automat informuje o pomyślnej płatności.
 
 ### Use case 6: Płatność gotówką
 

From dca0ec6aae5fd654c4c21212f03f36a9616cd100 Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: =?UTF-8?q?Dawid=20Piskad=C5=82o?= <dawpis2@st.amu.edu.pl>
Date: Wed, 18 Nov 2020 10:16:33 +0100
Subject: [PATCH 4/7] Dodanie 'use-case-10.md'

---
 use-case-10.md | 0
 1 file changed, 0 insertions(+), 0 deletions(-)
 create mode 100644 use-case-10.md

diff --git a/use-case-10.md b/use-case-10.md
new file mode 100644
index 0000000..e69de29

From 9d5eb7fdae891a9838ad8e2501b5837604c5eb67 Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: Krzysztof Szostak <krzszo@st.amu.edu.pl>
Date: Wed, 18 Nov 2020 10:19:06 +0100
Subject: [PATCH 5/7] Dodanie 'usecase_2.md'

---
 usecase_2.md | 0
 1 file changed, 0 insertions(+), 0 deletions(-)
 create mode 100644 usecase_2.md

diff --git a/usecase_2.md b/usecase_2.md
new file mode 100644
index 0000000..e69de29

From 863103c77515dd68b10d857628800b3d8119decf Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: Krzysztof Szostak <krzszo@st.amu.edu.pl>
Date: Wed, 18 Nov 2020 10:19:23 +0100
Subject: [PATCH 6/7] Zaktualizuj 'use-case_2.md'

---
 usecase_2.md => use-case_2.md | 0
 1 file changed, 0 insertions(+), 0 deletions(-)
 rename usecase_2.md => use-case_2.md (100%)

diff --git a/usecase_2.md b/use-case_2.md
similarity index 100%
rename from usecase_2.md
rename to use-case_2.md

From 40462c67a489a434a8866b232127a29980a391b6 Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: Krzysztof Szostak <krzszo@st.amu.edu.pl>
Date: Wed, 18 Nov 2020 10:36:28 +0100
Subject: [PATCH 7/7] Zaktualizuj 'use-case-2.md'

---
 use-case_2.md => use-case-2.md | 0
 1 file changed, 0 insertions(+), 0 deletions(-)
 rename use-case_2.md => use-case-2.md (100%)

diff --git a/use-case_2.md b/use-case-2.md
similarity index 100%
rename from use-case_2.md
rename to use-case-2.md