diff --git a/use-case-1.md b/use-case-1.md index 1647d58..1177096 100644 --- a/use-case-1.md +++ b/use-case-1.md @@ -48,8 +48,9 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): 1. Bankomat wyświetla informację o wystąpieniu błędu. 2. Jeśli klient wprowadził kartę do czytnika, zostaje ona wysunięta z bankomatu. 3. Klient odbiera kartę z czytnika. + 3a. Klient nie odebrał karty z czytnika. - 1. Przejście do kroku 12a. + 1. Przejście do kroku 12a. 4. Bankomat powiadomia serwisanta. 5. Bankomat wyświetla informację o niedostępności bankomatu. @@ -58,65 +59,72 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): 1. Bankomat wyświetla informację o wystąpieniu błędu czytnika. 2. Bankomat wydaje kartę. 3. Klient odbiera kartę z czytnika. + 3a. Klient nie odebrał karty z czytnika. - 1. Przejście do kroku 12a. + 1. Przejście do kroku 12a. 4. Bankomat powiadomia serwisanta. - 5. Bankomat wyświetla informację o niedostępności bankomatu. + 5. Bankomat wyświetla informację o niedostępności bankomatu. -1b. Czytnik kart nie rozpoznaje wprowadzonej karty. +1b. Czytnik kart nie rozpoznaje wprowadzonej karty. 1. Bankomat wyświetla informację o wystąpieniu błędu odczytu karty. 2. Bankomat wydaje kartę. 3. Klient odbiera kartę z czytnika. - 3a. Klient nie odebrał karty z czytnika. - 1. Przejście do kroku 12a. + + 3a. Klient nie odebrał karty z czytnika. + 1. Przejście do kroku 12a. 3. Bankomat wyświetla prośbę aby klient spróbował ponownie. - 4. Powrót do kroku 1 ze scenariusza głównego. + 4. Powrót do kroku 1 ze scenariusza głównego. 4a. Klient wprowadził nieprawidłowy kod PIN. - 1. Bankomat wyświetla informację o nieprawidłowym kodzie PIN. - 2. Bankomat wysyła do banku informację o wprowadzeniu nieprawidłowego kodu PIN. - 2a. Klient wprowadził nieprawidłowy kod PIN trzeci raz z rzędu. - 1. Bankomat wyświetla informację o wprowadzeniu nieprawidłowego kodu PIN poraz trzeci oraz o zablokowaniu konta. - 2. Bankomat wydaje kartę. - 3. Klient odbiera kartę z czytnika. + 1. Bankomat wyświetla informację o nieprawidłowym kodzie PIN. + 2. Bankomat wysyła do banku informację o wprowadzeniu nieprawidłowego kodu PIN. + + 2a. Klient wprowadził nieprawidłowy kod PIN trzeci raz z rzędu. + 1. Bankomat wyświetla informację o wprowadzeniu nieprawidłowego kodu PIN poraz trzeci oraz o zablokowaniu konta. + 2. Bankomat wydaje kartę. + 3. Klient odbiera kartę z czytnika. 3a. Klient nie odebrał karty z czytnika. - 1. Przejście do kroku 12a. - 3. Po upływie 5s bankomat powraca na ekran startowy. - 3. Powrót do kroku 2 ze scenariusza głównego. + 1. Przejście do kroku 12a. + 3. Po upływie 5s bankomat powraca na ekran startowy. + 3. Powrót do kroku 2 ze scenariusza głównego. 8a. Klient wybrał kwotę która przekracza maksymalną wysokość jednorazowej wypłaty ustalonej przez bank. - 1. Bankomat wyświetla informację o wybraniu kwoty przekraczającej wysokość jednorazowej wypłaty. + 1. Bankomat wyświetla informację o wybraniu kwoty przekraczającej wysokość jednorazowej wypłaty. 2. Bankomat wydaje kartę. 3. Klient odbiera kartę z czytnika. - 3a. Klient nie odebrał karty z czytnika. - 1. Przejście do kroku 12a. + + 3a. Klient nie odebrał karty z czytnika. + 1. Przejście do kroku 12a. 3. Powrót do kroku 1 ze scenariusza głównego. 8b. Klient wybrał kwotę która przekracza dzienny limit wypłat klienta. 1. Bankomat wyświetla informację o wybraniu kwoty która przekrocza dziennego limit wypłat gotówki. 2. Bankomat wydaje kartę. - 3. Klient odbiera kartę z czytnika. - 3a. Klient nie odebrał karty z czytnika. - 1. Przejście do kroku 12a. + 3. Klient odbiera kartę z czytnika. + + 3a. Klient nie odebrał karty z czytnika. + 1. Przejście do kroku 12a. 3. Powrót do kroku 1 ze scenariusza głównego. 8c. Wybrana kwota przekracza wysokość salda klienta. 1. Bankomat wyświetla informację o wybraniu kwoty która przekracza saldo klienta. 2. Bankomat wydaje kartę. 3. Klient odbiera kartę z czytnika. - 3a. Klient nie odebrał karty z czytnika. - 1. Przejście do kroku 12a. + + 3a. Klient nie odebrał karty z czytnika. + 1. Przejście do kroku 12a. 3. Powrót do kroku 1 ze scenariusza głównego. 10a. Klient przez 60 sekund nie potwierdził dokonania operacji. 1. Bankomat wyświetla informację o braku potwierdzenia operacji. 2. Bankomat wydaje kartę. 3. Klient odbiera kartę z czytnika. - 3a. Klient nie odebrał karty z czytnika. - 1. Przejście do kroku 12a. + + 3a. Klient nie odebrał karty z czytnika. + 1. Przejście do kroku 12a. 4. Powrót do kroku 1 ze scenariusza głównego. 12a. Klient nie odebrał karty.