2020-11-18 11:12:49 +01:00
Use Case 5: Uzupełnienie brakujących produktów
2020-11-18 10:39:36 +01:00
=====================
2020-11-18 11:12:49 +01:00
**Aktor podstawowy:** Serwisant
2020-11-18 10:39:36 +01:00
Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu:
-----------------------------------------------
2020-11-18 11:12:49 +01:00
- Klient: dostępność wszystkich oferowanych towarów
2020-11-18 10:39:36 +01:00
2020-11-18 11:12:49 +01:00
- Pracownik obsługi: jakość i świeżość produktów wymagających podgrzania
2020-11-18 10:39:36 +01:00
2020-11-18 11:12:49 +01:00
- Serwisant: możliwość odebrania pełnej listy brakujących produktów i uwag
2020-11-18 10:39:36 +01:00
Warunki wstępne:
----------------
2020-12-01 19:59:38 +01:00
Automat z brakującą częścią lub całością produktów oferowanych w sprzedaży, z uwagami do produktów podgrzewanych, lub niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania automatu.
2020-11-18 10:39:36 +01:00
Warunki końcowe:
----------------
2020-12-01 19:59:38 +01:00
Automat z pełnym asortymentem świerzych produktów i w pełni funkcjonalny.
2020-11-18 10:39:36 +01:00
Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):
---------------------------------------
2020-12-01 19:59:38 +01:00
1. Wysłanie informacji przez system o brakujących i nieświerzych produktach oraz pozostałych niezbędnych do funkcjonowania automatu obiektów <!-- np. 1. Klient wkłada kartę do bankomatu. -->
2. Serwisant odbiera listę produktów i wysyła do systemu informacje o zmianie statusu na "w drodze" <!-- np. 2. System prosi o podanie pinu. -->
2020-11-25 10:15:14 +01:00
3. Serwisant loguje się do automatu
4. Serwisant uzupełnia produkty w automacie <!-- np. 3. Klient wprowadza pin.) -->
5. Serwisant zatwierdza uzupełnienie brakujących produktów
2020-11-18 10:39:36 +01:00
Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
------------------------------------
2020-11-25 10:15:14 +01:00
3a. Niepoprawne logowanie <!-- rozszerzenie *a może wystąpić w dowolnym kroku -->
2020-11-18 10:39:36 +01:00
2020-11-25 10:15:14 +01:00
1. Wyświetlenie informacji o błędzie logowania
2. Ponowne logowanie
2020-11-18 10:39:36 +01:00
2020-11-25 10:15:14 +01:00
5a. Niepoprawna ilość produktów <!-- np. 3a. Nieprawidłowy pin -->
2020-11-18 10:39:36 +01:00
2020-11-25 10:15:14 +01:00
1. Wyśwetlenie informacji o nieprawidłowej ilości produktu
2. Serwisant wprowadza korekty i przeprowadza ponownie zatwierdzenie
2020-11-18 10:39:36 +01:00
Wymagania specjalne:
--------------------
2020-11-25 10:15:14 +01:00
- Interfejs logowania serwisanta
2020-11-18 10:39:36 +01:00
Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane:
---------------------------------------------------------------
2020-12-01 19:59:38 +01:00
5a. Identyfikator kodowy produktów i obiektów np (C24)
2020-11-18 10:39:36 +01:00
Kwestie otwarte:
----------------
2020-11-25 10:15:14 +01:00
- Czy wystąpi zablokowanie uzupełnienia jakiegoś produktu poprzez np zawieszenie systemu.
2020-11-18 10:39:36 +01:00