Poprawki językowe

This commit is contained in:
Jarosław Zbąski 2020-12-01 23:30:10 +01:00
parent e3bbaa3780
commit e38bc94e11

View File

@ -16,21 +16,21 @@ Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu:
Warunki wstępne: Warunki wstępne:
---------------- ----------------
Konieczność opłaty za produkt Automat oczekuje płatności kartą
Warunki końcowe: Warunki końcowe:
---------------- ----------------
Produkt jest oplacony i wydany klientowi Produkt jest opłacony i wydany klientowi
Scenariusz główny (ścieżka podstawowa): Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):
--------------------------------------- ---------------------------------------
1. Na kasie zostaje wyświetlona suma zakupu. 1. Na kasie zostaje wyświetlona suma zakupu.
2. Klient wkłada lub przykłada kartę do kasy. 2. Klient wkłada lub przykłada kartę do kasy.
3. Opłata zostaje przetwarzona. 3. Opłata zostaje przetworzona.
4. Kasa wyświetła nadpis "Success". 4. Kasa wyświetla nadpis "Success".
5. Kasa odsyla sygnal do automata. 5. Kasa odsyla sygnal do automatu.
6. Automat wydaje produkt(y). 6. Automat wydaje produkt(y).
7. Klient otrzymuje produkt(y). 7. Klient otrzymuje produkt(y).
@ -93,7 +93,7 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
3. Przychodzi obsługa. 3. Przychodzi obsługa.
4. Klient wyjaśnia sytuacje. 4. Klient wyjaśnia sytuacje.
5. Obsługa patrze na ostatnia przetwarzoną tranzakcie w kasie. 5. Obsługa patrzy na ostatnia przetwarzoną tranzakcję w kasie.
5a. Wydanie produktu 5a. Wydanie produktu
@ -107,7 +107,7 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
5c. Naprawa 2 5c. Naprawa 2
1. Jeśli przybliżony czas czas naprawy automata od 20 minut obsługa zapisuje danne kontaktowe klienta dla zwrotu środków. 1. Jeśli przybliżony czas czas naprawy automata od 20 minut obsługa zapisuje danne kontaktowe klienta do zwrotu środków.
2. Obsługa telefonuje do głównego biura i zgłasza, że automat jest zepsuty. 2. Obsługa telefonuje do głównego biura i zgłasza, że automat jest zepsuty.
@ -116,12 +116,12 @@ Wymagania specjalne:
- Obsługa oraz operator muszą rozmawiać w języku polskim i angielskim. - Obsługa oraz operator muszą rozmawiać w języku polskim i angielskim.
- Kasa musze obługować karty MasterCard i Visa. - Kasa musi obługować karty MasterCard i Visa.
- Kasa musze umieć obługować kartę zbliżeniowo. - Kasa musi umieć obługować kartę zbliżeniowo.
Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane: Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane:
--------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------
2a. Pin składa się z 4 cyfr. 2a. Pin składa się z 4 znaków.