Use Case 1: Zakup produktu ===================== **Aktor podstawowy:** Klient Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu: ----------------------------------------------- - Klient: wybór produktu i sposobu zapłaty Warunki wstępne: ---------------- Sprawny automat gotowy do użycia Warunki końcowe: ---------------- Produkt i metoda płatności zostają wybrane Scenariusz główny (ścieżka podstawowa): --------------------------------------- 1. Klient wpisuje kod produktu 2. Interfejs wyświetla kwotę produktu i możliwe metody płatności 3. Klient wybiera metodę płatności: - jeśli wybierze płatność kartą patrz Usecase 2 - jeśli wybierze płatność gotówką patrz Usecase 3 Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): ------------------------------------ 1a. Klient wpisał nieprawidłowy kod produktu 1. Na interfejsie wyświetla się napis: "Błędny kod" 2. Automat wraca do oczekiwania na wpisanie kodu 1b. W trakcie wpisywania kodu klient naciska przycisk: "Cofnij" 1. Automat wraca do oczekiwania na wpisanie kodu 1c. Nie ma produktu o podanym pinie 1. Automat wyświetla informację o braku produktu 2. Automat wysyła informację do serwisanta o brakującym produkcie (patrz Usecase 5) 3. Automat zwraca pieniądze 4. Automat wraca do oczekiwania na wpisanie kodu 3a. Klient wycofuje się z transakcji 1. Automat anuluje zamówienie 2. Automat wraca do oczekiwania na wpisanie kodu Wymagania specjalne: -------------------- - Interfejs użytkownika musi być dostępny w języku polskim i angielskim. Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane: --------------------------------------------------------------- 1a. Kod produktu musi składać się z trzech znaków Kwestie otwarte: ---------------- - Czy automat zwróci gotówkę np, jeśli automat się zawiesi