Use Case 5: Uzupełnienie brakujących produktów ===================== **Aktor podstawowy:** Serwisant Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu: ----------------------------------------------- - Klient: dostępność wszystkich oferowanych towarów - Pracownik obsługi: jakość i świeżość produktów wymagających podgrzania - Serwisant: możliwość odebrania pełnej listy brakujących produktów i uwag Warunki wstępne: ---------------- Automat z brakującą częścią lub całością produktów oferowanych w sprzedaży, lub z uwagami do produktów podgrzewanych ... Warunki końcowe: ---------------- Automat z pełnym asortymentem świerzych produktów. ... Scenariusz główny (ścieżka podstawowa): --------------------------------------- 1. WYsłanie informacji o brakujących lub nieświerzych produktach 2. Serwisant odbiera listę produktów i zabiera je ze sobą 3. Serwisant loguje się do automatu 4. Serwisant uzupełnia produkty w automacie 5. Serwisant zatwierdza uzupełnienie brakujących produktów Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): ------------------------------------ 3a. Niepoprawne logowanie 1. Wyświetlenie informacji o błędzie logowania 2. Ponowne logowanie 5a. Niepoprawna ilość produktów 1. Wyśwetlenie informacji o nieprawidłowej ilości produktu 2. Serwisant wprowadza korekty i przeprowadza ponownie zatwierdzenie Wymagania specjalne: -------------------- - Interfejs logowania serwisanta Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane: --------------------------------------------------------------- 5a. Identyfikator kodowy produktów np (C24) Kwestie otwarte: ---------------- - Czy wystąpi zablokowanie uzupełnienia jakiegoś produktu poprzez np zawieszenie systemu.