Merge pull request 'testing' (#3) from testing into master

Reviewed-on: #3
This commit is contained in:
Gabriela Piekarska 2022-03-10 15:43:39 +01:00
commit 308d07d8c8

13
board
View File

@ -35,11 +35,14 @@ def draw(square_num, objectArr):
## tutaj rysujemy agenta i inne obiekty juz na gotowej mapie ## tutaj rysujemy agenta i inne obiekty juz na gotowej mapie
## RYSUJEMY AGENTA ## RYSUJEMY AGENTA
agent_color = (255, 0, 0) #agent_color = (255, 0, 0)
circleX = objectArr[0].xPos * square + square / 2 circleX = objectArr[0].xPos * square + square + square/ 2 #dodane jedno +square, by śmieciara nie wychodziła poza kratę
circleY = objectArr[0].yPos * square - square / 2 circleY = objectArr[0].yPos * square - square / 2
radius = 10 #radius = 10
pygame.draw.circle(screen, agent_color, (a + circleX, b + circleY), radius) #pygame.draw.circle(screen, agent_color, (a + circleX, b + circleY), radius)
truck = pygame.image.load("https://git.wmi.amu.edu.pl/s450737/SI-projekt-smieciarka/src/branch/master/car.png.png").convert_alpha() #tu ścieżka do zdjęcia w tle
truck = pygame.transform.scale(truck, (square, square))
screen.blit(truck, (circleX, circleY))
def kb_listen(objectArray, gridLength): def kb_listen(objectArray, gridLength):
for event in pygame.event.get(): for event in pygame.event.get():
@ -72,4 +75,4 @@ if __name__ == '__main__':
screen.fill(c) screen.fill(c)
draw(15, objectArray) draw(15, objectArray)
kb_listen(objectArray, 15) kb_listen(objectArray, 15)
pygame.display.update() #by krata pojawiła się w okienku - update powierzchni pygame.display.update() #by krata pojawiła się w okienku - update powierzchni