dodanie mozliwosci poruszania sie agenta
This commit is contained in:
parent
69e54b2c31
commit
8a79b45b91
16
board
16
board
@ -41,9 +41,17 @@ def draw(square_num, objectArr):
|
|||||||
radius = 10
|
radius = 10
|
||||||
pygame.draw.circle(screen, agent_color, (a + circleX, b + circleY), radius)
|
pygame.draw.circle(screen, agent_color, (a + circleX, b + circleY), radius)
|
||||||
|
|
||||||
|
def kb_listen(objectArray):
|
||||||
def close(): #by móc zamnkąć okno iksem
|
|
||||||
for event in pygame.event.get():
|
for event in pygame.event.get():
|
||||||
|
if event.type == pygame.KEYDOWN:
|
||||||
|
if event.key == pygame.K_LEFT:
|
||||||
|
objectArray[0].xPos = objectArray[0].xPos - 1
|
||||||
|
if event.key == pygame.K_RIGHT:
|
||||||
|
objectArray[0].xPos = objectArray[0].xPos + 1
|
||||||
|
if event.key == pygame.K_UP:
|
||||||
|
objectArray[0].yPos = objectArray[0].yPos - 1
|
||||||
|
if event.key == pygame.K_DOWN:
|
||||||
|
objectArray[0].yPos = objectArray[0].yPos + 1
|
||||||
if event.type == pygame.QUIT:
|
if event.type == pygame.QUIT:
|
||||||
sys.exit()
|
sys.exit()
|
||||||
|
|
||||||
@ -59,9 +67,9 @@ if __name__ == '__main__':
|
|||||||
height = 530
|
height = 530
|
||||||
screen = pygame.display.set_mode((width, height)) #ustalanie rozmiarów okna
|
screen = pygame.display.set_mode((width, height)) #ustalanie rozmiarów okna
|
||||||
|
|
||||||
|
while 1:
|
||||||
c = (255, 255, 255) #tymczasowy kolor tła - do usunięcia, jak już będzie zdjęcie
|
c = (255, 255, 255) #tymczasowy kolor tła - do usunięcia, jak już będzie zdjęcie
|
||||||
screen.fill(c)
|
screen.fill(c)
|
||||||
while 1:
|
|
||||||
draw(10, objectArray)
|
draw(10, objectArray)
|
||||||
close()
|
kb_listen(objectArray)
|
||||||
pygame.display.update() #by krata pojawiła się w okienku - update powierzchni
|
pygame.display.update() #by krata pojawiła się w okienku - update powierzchni
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user