diff --git a/src/board.py b/src/board.py index 87e1966..fab2eb7 100644 --- a/src/board.py +++ b/src/board.py @@ -225,7 +225,7 @@ if __name__ == '__main__': pathPos = 0 nextCheckpoint = 1 -#od tad proboje +#od tąd podstawiony algorytm genetyczny # parametry num_of_houses = 8 # ilość domków routes_num = 40 # ilość ścieżek, które będziemy generować @@ -254,8 +254,9 @@ if __name__ == '__main__': final_mutated_population = gen_algorithms.mutate_population(new_population_set) print("tutaj") - print(final_route) - print(houses_info) # tu nazwa domu i lokalizacja + print(final_route) # ostateczny wynik + print(final_route[2][0][0]) # żeby wyciągnąć z wyniku nazwę domu, który jest na i-tym miejscy trzeba wziąć final_route[2][0][i] + print(houses_info[final_route[2][0][0]]) # podstawiając jako argument nazwę domu z final_route dostajemy jego współrzędne x, y while True: agent_x, agent_y = astarPath[pathPos]