16 lines
675 B
C++
16 lines
675 B
C++
#pragma once
|
|
|
|
#include "glew.h"
|
|
#include "freeglut.h"
|
|
#include <string>
|
|
#include <iostream>
|
|
|
|
namespace Core
|
|
{
|
|
GLuint LoadTexture(const char* filepath);
|
|
|
|
// textureID - identyfikator tekstury otrzymany z funkcji LoadTexture
|
|
// shaderVariableName - nazwa zmiennej typu 'sampler2D' w shaderze, z ktora ma zostac powiazana tekstura
|
|
// programID - identyfikator aktualnego programu karty graficznej
|
|
// textureUnit - indeks jednostki teksturujacej - liczba od 0 do 7. Jezeli uzywa sie wielu tekstur w jednym shaderze, to kazda z nich nalezy powiazac z inna jednostka.
|
|
void SetActiveTexture(GLuint textureID, const char* shaderVariableName, GLuint programID, int textureUnit); |