diff --git a/.idea/Sztuczna_Inteligencja_Gr16.iml b/.idea/Sztuczna_Inteligencja_Gr16.iml
index f754d4e..4335812 100644
--- a/.idea/Sztuczna_Inteligencja_Gr16.iml
+++ b/.idea/Sztuczna_Inteligencja_Gr16.iml
@@ -4,7 +4,7 @@
-
+
\ No newline at end of file
diff --git a/.idea/misc.xml b/.idea/misc.xml
index 89fb180..0a4fd2a 100644
--- a/.idea/misc.xml
+++ b/.idea/misc.xml
@@ -1,4 +1,4 @@
-
+
\ No newline at end of file
diff --git a/Ikony/test1_ikona.png b/Ikony/test1_ikona.png
index 259cfb1..8786166 100644
Binary files a/Ikony/test1_ikona.png and b/Ikony/test1_ikona.png differ
diff --git a/Ikony/test2_ikona.png b/Ikony/test2_ikona.png
new file mode 100644
index 0000000..d7136da
Binary files /dev/null and b/Ikony/test2_ikona.png differ
diff --git a/agent.py b/agent.py
index 74c2c3d..036502d 100644
--- a/agent.py
+++ b/agent.py
@@ -175,9 +175,11 @@ class Agent(Obserwowany):
def obrocSieWLewo(self):
self.kierunek = self.kierunek.kierunekNaLewo()
+ self.tekstura = pygame.transform.rotate(self.tekstura, 90)
def obrocSieWPrawo(self):
self.kierunek = self.kierunek.kierunekNaPrawo()
+ self.tekstura = pygame.transform.rotate(self.tekstura, 270)
def narysujAgenta(self):
self.krata.okno.blit(self.tekstura, (self.hitbox.x, self.hitbox.y))
diff --git a/main.py b/main.py
index 601942c..d3df40d 100644
--- a/main.py
+++ b/main.py
@@ -1,5 +1,7 @@
import os
+import pygame.transform
+
from agent import *
from okno import *
from ramy_czyli_wiedza_agenta import *
@@ -18,7 +20,7 @@ def dodaj_agenta():
# random.randint(0, LICZBA_POL_W_POZIOMIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH))
# pole_lewe_gorne = PoleKraty(krata_magazynu, LICZBA_POL_W_PIONIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH, int(LICZBA_POL_W_POZIOMIE / 2))
pole_lewe_gorne = PoleKraty(krata_magazynu, 0, 0)
- pom = 'traktor_ikona.png'
+ pom = 'test2_ikona.png'
ikona = pygame.transform.scale(pygame.image.load(os.path.join('Ikony', pom)),
(BOK_AGENTA1, BOK_AGENTA1))
Agent(krata_magazynu, pole_lewe_gorne, ikona)