Losowe generowanie poruszających się losowo wózków.

This commit is contained in:
Dominik Jagosz 2022-03-08 23:28:04 +01:00
parent b558c12612
commit 4b57fba82a

View File

@ -36,12 +36,10 @@ def wyswietl_okno():
if znak == 1:
odleglosc = 0 - odleglosc
if os == 0:
if lista_hitboxow_agentow[a].x + odleglosc < SZEROKOSC_OKNA - lista_hitboxow_agentow[a].width and \
lista_hitboxow_agentow[a].x + odleglosc > 0:
if SZEROKOSC_OKNA - lista_hitboxow_agentow[a].width > lista_hitboxow_agentow[a].x + odleglosc > 0:
lista_hitboxow_agentow[a].x += odleglosc
else:
if lista_hitboxow_agentow[a].y + odleglosc < WYSOKOSC_OKNA - lista_hitboxow_agentow[a].height and \
lista_hitboxow_agentow[a].y + odleglosc > 0:
if WYSOKOSC_OKNA - lista_hitboxow_agentow[a].height > lista_hitboxow_agentow[a].y + odleglosc > 0:
lista_hitboxow_agentow[a].y += odleglosc
pygame.display.update()
@ -63,7 +61,7 @@ def main():
print(agent1_hitbox.x, agent1_hitbox.y)
# wyswietl_agenta1(agent1_hitbox)
los = random.randint(1, 30)
if len(lista_agentow) < 20:
if len(lista_agentow) < 30:
pom = None
if los == 1:
pom = 'wozek_ze_skrzynka.png'