Poprawa struktury kodu. Ograniczenie się do jednego agenta.
This commit is contained in:
parent
2d05a136a0
commit
adece3ebc9
2
main.py
2
main.py
@ -6,7 +6,7 @@ Okno = pygame.display.set_mode((SZEROKOSC_OKNA, WYSOKOSC_OKNA))
|
|||||||
pygame.display.set_caption("Okno1")
|
pygame.display.set_caption("Okno1")
|
||||||
Krata = Krata(Okno)
|
Krata = Krata(Okno)
|
||||||
|
|
||||||
|
#
|
||||||
def dodaj_agenta():
|
def dodaj_agenta():
|
||||||
pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, random.randint(0, LICZBA_POL_W_PIONIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH),
|
pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, random.randint(0, LICZBA_POL_W_PIONIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH),
|
||||||
random.randint(0, LICZBA_POL_W_POZIOMIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH))
|
random.randint(0, LICZBA_POL_W_POZIOMIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH))
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user