from enum import Enum FPS = 120 # SZEROKOSC_OKNA = 1500 # WYSOKOSC_OKNA = 750 LICZBA_POL_W_POZIOMIE = 60 LICZBA_POL_W_PIONIE = 30 BOK_POLA = 20 ODSTEP_MIEDZY_POLAMI = 5 SZEROKOSC_OKNA = LICZBA_POL_W_POZIOMIE * (BOK_POLA + ODSTEP_MIEDZY_POLAMI) + ODSTEP_MIEDZY_POLAMI WYSOKOSC_OKNA = LICZBA_POL_W_PIONIE * (BOK_POLA + ODSTEP_MIEDZY_POLAMI) + ODSTEP_MIEDZY_POLAMI BOK_AGENTA1_W_POLACH = 3 BOK_AGENTA1 = BOK_AGENTA1_W_POLACH * (BOK_POLA + ODSTEP_MIEDZY_POLAMI) - ODSTEP_MIEDZY_POLAMI KROK_AGENTA1 = 2 BIALY = (255, 255, 255) JASNOSZARY1 = (200, 200, 200) SZARY1 = (150, 150, 150) ZIELONY1 = (26, 122, 26) class KIERUNEK(Enum): GORA = 0 DOL = 1 LEWO = 2 PRAWO = 3 class POLE(Enum): PUSTE = 0 AGENT = 1 LAWA = 2 class Pole(): bok = BOK_POLA def __init__(self, wiersz, kolumna): self.wiersz = wiersz self.kolumna = kolumna self.x_lewego_boku = (Pole.bok + ODSTEP_MIEDZY_POLAMI) * kolumna + ODSTEP_MIEDZY_POLAMI self.y_gory = (Pole.bok + ODSTEP_MIEDZY_POLAMI) * wiersz + ODSTEP_MIEDZY_POLAMI