import os from agent import * from ramy_czyli_wiedza_agenta import * # aby działalo w oknie + rozdzielczość ekranu # ctypes.windll.shcore.SetProcessDpiAwareness(1) Okno = pygame.display.set_mode((SZEROKOSC_OKNA, WYSOKOSC_OKNA)) pygame.display.set_caption("Okno1") Krata = Krata(Okno) Pomieszczenie = Pomieszczenie(WarunkiPowietrza(0, 0), 0) def dodaj_agenta(): # pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, random.randint(0, LICZBA_POL_W_PIONIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH), # random.randint(0, LICZBA_POL_W_POZIOMIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH)) # pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, LICZBA_POL_W_PIONIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH, int(LICZBA_POL_W_POZIOMIE / 2)) pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, 0, 0) pom = 'traktor_ikona.png' ikona = pygame.transform.scale(pygame.image.load(os.path.join('Ikony', pom)), (BOK_AGENTA1, BOK_AGENTA1)) Agent(Krata, pole_lewe_gorne, ikona) # zawsze na poczatku polnoc Krata.agent.kierunek = Kierunek.POLNOC def dodaj_szafke(numerSzafki, iloscPolek, iloscMiejscNaPolce, dostepZeStrony, poczatek_wiersz, poczatek_kolumna): wymiary_szafki = Wymiary(0, 0, 0) szafka = Szafka(numerSzafki, wymiary_szafki, iloscPolek, iloscMiejscNaPolce, dostepZeStrony, poczatek_wiersz, poczatek_kolumna, Krata) Pomieszczenie.dodajSzafke(szafka) def losowy_cel(): kierunek = Kierunek(random.randint(0, 3)) wiersz = random.randint(-1, Krata.liczbaPolPionowo - 1) kolumna = random.randint(-1, Krata.liczbaPolPoziomo - 1) Krata.krata[wiersz][kolumna] = ZawartoscPola.CEL return Stan(kierunek, PoleKraty(Krata, wiersz, kolumna)) def main(): dodaj_szafke("A", 2, 12, "P", 2, 2) dodaj_szafke("B", 2, 12, "L", 2, 3) dodaj_szafke("C", 2, 5, "P", 1, 6) dodaj_szafke("D", 2, 6, "L", 1, 7) dodaj_szafke("C", 2, 4, "P", 9, 6) dodaj_szafke("D", 2, 3, "L", 10, 7) dodaj_szafke("E", 2, 8, "P", 3, 11) dodaj_szafke("F", 2, 10, "L", 2, 13) dodaj_szafke("H", 2, 12, "L", 1, 18) dodaj_szafke("I", 2, 7, "P", 5, 23) dodaj_szafke("J", 2, 12, "L", 1, 25) dodaj_szafke("G", 2, 10, "P", 5, 29) dodaj_agenta() # Krata.wyswietlKrate() klatkaz = pygame.time.Clock() warunek_dzialania = True while warunek_dzialania: klatkaz.tick(FPS) for event in pygame.event.get(): if event.type == pygame.QUIT: warunek_dzialania = False break # cel to Stan (pole kraty gdzie ma stać agent, aby położyć paczkę na półkę, w obiekcie klasy Miejsce jest to artybut dostęp + kierunek <-na razie niepotrzebny) if Krata.agent.cel is None: Krata.agent.cel = losowy_cel() Krata.krata[Krata.agent.cel.poleStartoweGorne.wiersz][ Krata.agent.cel.poleStartoweGorne.kolumna] = ZawartoscPola.CEL print("CEL:", Krata.agent.cel.poleStartoweGorne.wiersz, Krata.agent.cel.poleStartoweGorne.kolumna) Krata.agent.idzDoCelu(klatkaz) pygame.quit() main()