import os import ctypes from agent import * from ramy_czyli_wiedza_agenta import * #aby działalo w oknie + rozdzielczość ekranu ctypes.windll.shcore.SetProcessDpiAwareness(1) Okno = pygame.display.set_mode((SZEROKOSC_OKNA, WYSOKOSC_OKNA)) pygame.display.set_caption("Okno1") Krata = Krata(Okno) Pomieszczenie=Pomieszczenie(0,0) def dodaj_agenta(): # pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, random.randint(0, LICZBA_POL_W_PIONIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH), # random.randint(0, LICZBA_POL_W_POZIOMIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH)) pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, 1, 1) pom = 'traktor_ikona.png' ikona = pygame.transform.scale(pygame.image.load(os.path.join('Ikony', pom)), (BOK_AGENTA1, BOK_AGENTA1)) Agent(Krata, pole_lewe_gorne, ikona) def dodaj_szafke(poczatek_wiersz1, poczatek_kolumna,ilosc_polek): #bardzo prosta szafka, później do zmiany i uzupełnienia #tworzymy jeden typ szafki składającej się z dużych półek(to znaczy jest jedna półka oraz kilka miejsc na niej), każda z półek zajmuje po 3 pola z każdego boku wymiary_szafki = Wymiary(0, 0, 0) szafka = Szafka(wymiary_szafki, ilosc_polek, poczatek_wiersz1, poczatek_kolumna, Krata) Pomieszczenie.dodajSzafke(szafka) def main(): dodaj_szafke(0, 20, 8) dodaj_szafke(0, 40, 8) dodaj_szafke(0, 60, 8) dodaj_szafke(0, 80, 8) dodaj_agenta() klatkaz = pygame.time.Clock() warunek_dzialania = True while warunek_dzialania: klatkaz.tick(FPS) for event in pygame.event.get(): if event.type == pygame.QUIT: warunek_dzialania = False break Krata.wyswietlKrate() pygame.quit() main()