Zdarzenia systemowe === Use case 1: Zarządzanie zamówieniami --- 1. Restart systemu. 2. Stworzenie nowego zamówienia. 3. Wprowadzenie numeru stolika. 4. Dodanie potrawy do zamówienia. 5. Usunięcie potrawy z zamówienia. 6. Zmiana liczności zamawianej potrawy. 7. Dodanie dodatku do potrawy. 8. Usunięcie dodatku z potrawy. 9. Zatwierdzenie zamówienia. 10. Anulowanie zamówienia. 11. Dodanie promocji do zamówienia. Use case 2: Dodawanie potrawy niestandardowej --- 1. Restart systemu. 2. Stworzenie potrawy niestandardowej. 3. Dodanie składnika do potrawy. 4. Usunięcie składnika z potrawy. 5. Dodanie dodatku do potrawy. 6. Usunięcie dodatku z potrawy. 7. Zatwierdzenie potrawy niestandardowej. 8. Anulowanie potrawy niestandardowej. Use case 7: --- 1. Restart Systemu. 2. Stworzenie nowej dostawy. 3. Wyszukanie produktu w Spiżarni. 4. Wprowadzenie ilości produktu. 5. Dodanie produktu wraz z jego ilością do dostawy. 6. Zmiana ilości produktu dodanego do dostawy. 7. Akceptacja dostawy. 8. Anulowanie dostawy. 9. Aktualizacja stanu spiżarni o produkty zawarte w dostawie. Use case 8: Przyjęcie płatności --- 1. Restart systemu. 2. Rozpoczęcie płatności. 3. Wprowadzenie numeru stolika. 4. Edycja numeru stolika. 5. Wybór sposobu płatności. 6. Dokonanie płatności gotówką. 7. Zeskanowanie karty terminalem. 8. Wprowadzenie pinu. 9. Anulowanie płatności.