Use Case 7: Aktualizacja stanu spiżarni === **Aktor Podstawowy:** Pracownik Spiżarni Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu: --- - Pracownik Spiżarni: - wyszukiwać produkty w bazie spiżarni, - wprowadzać produkty do systemu, - poprawiać ewentualne błędnie wprowadzone dane. - Właściciel Restauracji: - właściwie wprowadzonych produkty, aby wiadomo było, czy wystarczy składników na zamówione dania oraz kiedy należy zamówić kolejną dostawę. Warunki wstępne: --- - przyszła dostawa, - Pracownik Spiżarni zalogował się do systemu. Warunki końcowe: --- - produkty zostały dodane do stanu spiżarni. Scenariusz główny (ścieżka podstawowa): --- 1. Pracownik Spiżarni inicjuje nową dostawę. 2. Wyszukuje produkt w bazie Spiżarni. 3. Wprowadza ilość produktu. 4. Akceptuje produkt i dodaje go do dostawy. 5. Powtarza punkty 2-4 aż do wprowadzenia wszystkich produktów. 6. Akceptuje dostawę. 7. Produkty z dostawy zostają dodane do Spiżarni. Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): --- *a. System się zaciął. 1. Pracownik Spiżarni resetuje system. 2. Autoryzuje się ponownie. 3. Przywrócony zostaje dotychczasowy stan dostawy. 2a. Danego produktu nie ma w bazie Spiżarni. 1. Pracownik Spiżarni zgłasza brak danego produktu managerowi. 2. Kontynuuje wprowadzanie reszty produktów. 6a. Pracownik Spiżarni wprowadził nieprawidłowy produkt. 1. Usuwa produkt z zamówienia. 2. Wprowadza go ponownie, odwołując się do kroków 2-4. 5-6a. Pracownik Spiżarni zauważył, że wprowadził nieprawidłową ilość produktu. 1. Pracownik Spiżarni zmienia ilość produktu. Wymagania specjalne: --- - klawiatura do wprowadzania produktów - ekran, by można było sprawdzić wprowadzone dane Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane: --- - (do kroku 2) wprowadzane produkty muszą znajdować się w bazie Spiżarni, - (do kroku 3) ilość produktu musi być liczbą naturalną. Kwestie otwarte: --- - dodawanie nowych produktów do bazy Spiżarni, - system powiadamiający o niskiej ilości produktu w Spiżarni.