diff --git a/use-case-5.md b/use-case-5.md index 90b8c6e..b3711ae 100644 --- a/use-case-5.md +++ b/use-case-5.md @@ -37,26 +37,24 @@ Scenariusz główny (ścieżka podstawowa): 6. Klient wybiera opcję zakończenia podglądu stanu konta 7. Bankomat powraca do widoku listy dostępny opcji 8. Klient wybiera opcję zakończenia sesji - 9. Bankomat wydaje klientowi dowód tożsamości i identyfikator, jeżeli elementy te są zwracalne + 9. Bankomat wydaje klientowi dowód tożsamości i identyfikator Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): ------------------------------------ *a. W dowolnym czasie, dotyczy sytuacji awarii osprzętu bankomatu lub zawieszenia się systemu: - 1. Bankomat próbuje wydać klientowi dowód tożsamości i uwierzytelnienia, jeżeli elementy te są zwracalne + 1. Bankomat próbuje wydać klientowi dowód tożsamości i uwierzytelnienia 2. Bankomat przechodzi w stan awaryjny uniemożliwiając jego używanie dla klientów - 3. Na miejsce zdarzenia wzywany jest konserwator - 4. Przed rozpoczęciem naprawy konserwator prowadza bankomat w stan serwisowy - 5. Po skutecznej naprawie konserwator przywraca bankomat do normalnego stanu pracy + 3. Bankomat wyświetla ekran awarii urządzenia. 1a. Błąd podczas identyfikacji użytkownika: - 1. Bankomat wyświetla klientowi ekran błędu identyfikacji i zwraca dowód tożsamości, jeżeli jest on zwracalny + 1. Bankomat wyświetla klientowi ekran błędu identyfikacji i zwraca dowód tożsamości 2a. Błąd podczas uwierzytelniania klienta: - 1. Bankomat wyświetla klientowi ekran błędu uwierzytelnienia i zwraca dowód uwierzytelniający, jeżeli jest on zwracalny + 1. Bankomat wyświetla klientowi ekran błędu uwierzytelnienia i zwraca dowód uwierzytelniający 3a. Brak opcji wyświetlenia stanu konta