## Use Case 1: Wypłata gotówki ### Aktor podstawowy (Primary actor): Klient ### Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu: - Klient: oczekuje możliwości szybkiej wypłaty gotówki, poprawności przy wydawaniu banknotów, nieinwazyjnych środków bezpieczeństwa - Przedsiębiorstwa bankowe: chcą poprawności realizowanych transakcji, szczególnie blokowania na kontach poprawnej ilości środków, zadowolenie Klienta oraz bezpieczeństwa wykonywanych transakcji. - Właściciel bankomatu: zadowolenie Klienta, poprawne naliczanie prowizji ### Warunki wstępne: Bankomat jest sprawny, posiada uzupełnione kieszenie. ### Warunki końcowe: Wypłacona została poprawna ilość banknotów. Kwota została poprawnie odjęta z konta. Wydrukowane zostało potwierdzenie płatności. ### Scenariusz główny (ścieżka podstawowa): 1. Klient przychodzi do bankomatu z kartą przypisaną do konta z którego mają zostać wypłacone pieniądze 2. Klient wkłada kartę do bankomatu 3. Bankomat potwierdza, że karta jest poprawną kartą bankomatową 4. Bankomat prosi Klienta o PIN 5. Klient podaje poprawny PIN 6. Klient wybiera funkcję „Wypłata Gotówki” 7. Klient podaje kwotę, którą chce wypłacić 8. Z konta Klienta odejmowana jest wypłacana kwota wraz z prowizją 9. Bankomat wydaje banknoty 10. Bankomat wydaje potwierdzenie płatności 11. Bankomat wydaje kartę ### Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): *a. W dowolnym czasie, bankomat nie jest sprawny:
  Nie chcemy aby Klient korzystał z niesprawnego bankomatu
   1. Trwające transakcje zostają przerwane
   2. Bankomat przechodzi w tryb awaryjny
   3. Wydawana jest karta Klienta
    3a. Karta Klienta nie może zostać wydana:
     1. Bankomat wyświetla informacje o awarii wraz z kontaktem w celu umożliwienia odzyskania Karty
### Wymagania specjalne: ### Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane: ### Kwestie otwarte: