## Use Case 1: Wypłata gotówki
### Aktor podstawowy (Primary actor):
Klient
### Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu:
- Klient: oczekuje możliwości szybkiej wypłaty gotówki, poprawności przy wydawaniu banknotów, nieinwazyjnych środków bezpieczeństwa
- Przedsiębiorstwa bankowe: chcą poprawności realizowanych transakcji, szczególnie blokowania na kontach poprawnej ilości środków, zadowolenie Klienta oraz bezpieczeństwa wykonywanych transakcji.
- Właściciel bankomatu: zadowolenie Klienta, poprawne naliczanie prowizji
### Warunki wstępne:
Bankomat jest sprawny, posiada uzupełnione kieszenie.
### Warunki końcowe:
Wypłacona została poprawna ilość banknotów. Kwota została poprawnie odjęta z konta. Wydrukowane zostało potwierdzenie płatności.
### Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):
1. Klient przychodzi do bankomatu z kartą przypisaną do konta z którego mają zostać wypłacone pieniądze
2. Klient wkłada kartę do bankomatu
3. Bankomat potwierdza, że karta jest poprawną kartą bankomatową
4. Bankomat prosi Klienta o PIN
5. Klient podaje poprawny PIN
6. Klient wybiera funkcję „Wypłata Gotówki”
7. Klient podaje kwotę, którą chce wypłacić
8. Z konta Klienta odejmowana jest wypłacana kwota wraz z prowizją
9. Bankomat wydaje banknoty
10. Bankomat wydaje potwierdzenie płatności
11. Bankomat wydaje kartę
### Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
*a. W dowolnym czasie, bankomat nie jest sprawny:
Nie chcemy aby Klient korzystał z niesprawnego bankomatu
1. Trwające transakcje zostają przerwane
2. Bankomat przechodzi w tryb awaryjny
3. Wydawana jest karta Klienta
3a. Karta Klienta nie może zostać wydana:
1. Bankomat wyświetla informacje o awarii wraz z kontaktem w celu umożliwienia odzyskania Karty
### Wymagania specjalne:
### Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane:
### Kwestie otwarte: