# Use Case 1: Wpłata gotowki 1. włożenie identyfikatora 2. wyświetlenie błędu identyfikacji 3. autentykacja 4. wyświetlenie błędu autentykacji 5. wybranie opcji wpłata w menu 6. włożenie banknotów 7. przeliczenie banknotów 8. zapytanie klienta o potwierdzenie 9. informacja zwrotna na temat potwierdzenia 10. wydruk potwierdzenia 11. zwrot identyfikatora 12. wezwanie serwisanta w odpowiedzi na awarię systemu lub sensorów # Use Case 2: Wypłata gotówki 1. sprawdzenie stanu sensorów 3. włożenie karty 4. podanie PINu 5. wybranie opcji wypłata w menu 6. podanie kwoty do wypłacenia 7. odbiór banknotów 8. klient informuje czy chce odebrać potwierdzenie transakcji 9. odbiór potwierdzenia 10. odbiór karty # Use Case 5: Sprawdzenie stanu konta 1. włożenie identyfikatora 2. wyświetlenie błędu identyfikacji 3. autentykacja 4. wyświetlenie błędu autentykacji 5. wyświetlenie opcji sprawdzenia stanu konta w menu 6. wyświetlenie historii transakcji 7. ukrycie historii transakcji 8. zakończenie sprawdzania stanu konta 9. zwrot identyfikatora 10. wezwanie serwisanta w odpowiedzi na awarię systemu lub sensorów