Merge remote-tracking branch 'origin/master'
This commit is contained in:
commit
f687fbc6f0
@ -1335,6 +1335,7 @@ Transform:
|
||||
- {fileID: 1058265262}
|
||||
- {fileID: 947202752}
|
||||
- {fileID: 314972974}
|
||||
- {fileID: 176320708}
|
||||
m_Father: {fileID: 0}
|
||||
m_RootOrder: 4
|
||||
m_LocalEulerAnglesHint: {x: 0, y: 0, z: 0}
|
||||
@ -1672,6 +1673,36 @@ CanvasRenderer:
|
||||
m_PrefabAsset: {fileID: 0}
|
||||
m_GameObject: {fileID: 174581753}
|
||||
m_CullTransparentMesh: 1
|
||||
--- !u!1 &176320707
|
||||
GameObject:
|
||||
m_ObjectHideFlags: 0
|
||||
m_CorrespondingSourceObject: {fileID: 0}
|
||||
m_PrefabInstance: {fileID: 0}
|
||||
m_PrefabAsset: {fileID: 0}
|
||||
serializedVersion: 6
|
||||
m_Component:
|
||||
- component: {fileID: 176320708}
|
||||
m_Layer: 0
|
||||
m_Name: Boss_Point
|
||||
m_TagString: Untagged
|
||||
m_Icon: {fileID: 6519382022992737161, guid: 0000000000000000d000000000000000, type: 0}
|
||||
m_NavMeshLayer: 0
|
||||
m_StaticEditorFlags: 0
|
||||
m_IsActive: 1
|
||||
--- !u!4 &176320708
|
||||
Transform:
|
||||
m_ObjectHideFlags: 0
|
||||
m_CorrespondingSourceObject: {fileID: 0}
|
||||
m_PrefabInstance: {fileID: 0}
|
||||
m_PrefabAsset: {fileID: 0}
|
||||
m_GameObject: {fileID: 176320707}
|
||||
m_LocalRotation: {x: 0, y: 0, z: 0, w: 1}
|
||||
m_LocalPosition: {x: -2.53, y: 74.92, z: 0}
|
||||
m_LocalScale: {x: 1, y: 1, z: 1}
|
||||
m_Children: []
|
||||
m_Father: {fileID: 166697418}
|
||||
m_RootOrder: 12
|
||||
m_LocalEulerAnglesHint: {x: 0, y: 0, z: 0}
|
||||
--- !u!1 &184083796
|
||||
GameObject:
|
||||
m_ObjectHideFlags: 0
|
||||
@ -7285,7 +7316,7 @@ MonoBehaviour:
|
||||
baseAttack: 1
|
||||
name2: Thug2-S
|
||||
target: {fileID: 0}
|
||||
chaseRadius: 4
|
||||
chaseRadius: 5
|
||||
attackRadius: 0.5
|
||||
homePosition: {fileID: 314972974}
|
||||
roundingDistance: 0.1
|
||||
@ -42548,7 +42579,7 @@ MonoBehaviour:
|
||||
baseAttack: 1
|
||||
name2: Thug1-S
|
||||
target: {fileID: 0}
|
||||
chaseRadius: 4
|
||||
chaseRadius: 5
|
||||
attackRadius: 0.5
|
||||
homePosition: {fileID: 947202752}
|
||||
roundingDistance: 0.1
|
||||
@ -138289,6 +138320,7 @@ GameObject:
|
||||
- component: {fileID: 2102416358}
|
||||
- component: {fileID: 2102416362}
|
||||
- component: {fileID: 2102416361}
|
||||
- component: {fileID: 2102416363}
|
||||
m_Layer: 0
|
||||
m_Name: BossThug
|
||||
m_TagString: NPC
|
||||
@ -138456,6 +138488,39 @@ CircleCollider2D:
|
||||
m_Offset: {x: 0, y: -0.5}
|
||||
serializedVersion: 2
|
||||
m_Radius: 1.2
|
||||
--- !u!114 &2102416363
|
||||
MonoBehaviour:
|
||||
m_ObjectHideFlags: 0
|
||||
m_CorrespondingSourceObject: {fileID: 0}
|
||||
m_PrefabInstance: {fileID: 0}
|
||||
m_PrefabAsset: {fileID: 0}
|
||||
m_GameObject: {fileID: 2102416356}
|
||||
m_Enabled: 1
|
||||
m_EditorHideFlags: 0
|
||||
m_Script: {fileID: 11500000, guid: 88d05133b4682194e90a88b0f3c16b70, type: 3}
|
||||
m_Name:
|
||||
m_EditorClassIdentifier:
|
||||
moveSpeed: 2
|
||||
enemyName: BossThug
|
||||
maxHealth: {fileID: 11400000, guid: 1a234827b90bfc24da563fbd5ffb412a, type: 2}
|
||||
health: 0
|
||||
baseAttack: 1000
|
||||
name2: BossThug-S
|
||||
target: {fileID: 0}
|
||||
chaseRadius: 3
|
||||
attackRadius: 0.4
|
||||
homePosition: {fileID: 176320708}
|
||||
roundingDistance: 0
|
||||
anim: {fileID: 0}
|
||||
other: {fileID: 167690937}
|
||||
inRange: 0
|
||||
hit: 0
|
||||
player: {fileID: 167690937}
|
||||
thrust: 5
|
||||
knockTime: 0.2
|
||||
isKilled: 0
|
||||
continued: 0
|
||||
isKilled2: 0
|
||||
--- !u!1 &2105401424
|
||||
GameObject:
|
||||
m_ObjectHideFlags: 0
|
||||
|
35
Licence.md
Normal file
35
Licence.md
Normal file
@ -0,0 +1,35 @@
|
||||
# Scriptum Licence
|
||||
|
||||
## **End-user license agreement**
|
||||
<!--
|
||||
End User License Agreement (EULA) jest rodzajem licencji stosowanej przy tzw. oprogramowaniu pudełkowym.
|
||||
Postanowienia licencyjne stanowią wzorzec umowy pomiędzy licencjodawcą (producentem albo dystrybutorem oprogramowania), a tzw. użytkownikiem końcowym. Oprogramowanie pudełkowe, w przeciwieństwie do oprogramowania dedykowanego, jest systemem masowym
|
||||
-->
|
||||
|
||||
Cała aplikacja Scriptum jest udostępniane zgodnie z ograniczeniami licencyjnymi. Umowa licencyjna z użytkownikiem końcowym („EULA”) obejmuje wykorzystanie produktu, chyba że jest ono objęte odrębną umową między użytkownikiem a zespołem wydającym grę.
|
||||
|
||||
### Licencja i prawo własności
|
||||
Niniejszym udzielamy Użytkownikowi `niewyłącznej`, `nieprzenoszalnej`, `niezbywalnej`, `niekomercyjnej` i `osobistej licencji` na instalację i/lub użytkowanie Produktu (w całości lub części) w celu wykorzystania dla własnej rozrywki do czasu rozwiązania niniejszej umowy EULA przez Użytkownika lub Nasz zespół.
|
||||
Użytkownik w żadnym wypadku nie może użytkować Produktu lub niniejszej Licencji ani udostępniać ich innym osobom do celów komercyjnych bez uzyskania odpowiedniej licencji od zespółu wydającego grę.
|
||||
|
||||
Prawa, które zespół będący autorem produktu przyznaje Użytkownikowi w ramach Licencji podlegają warunkom niniejszej Umowy, a użytkownik może korzystać z Licencji wyłącznie, jeśli przestrzega wszystkich stosownych postanowień.
|
||||
|
||||
|
||||
### Odpowiedzialność
|
||||
Niniejszym zespół wydający produkt ogranicza odpowiedzialność w zakresie maksymalnym dozwolonym przez prawo.
|
||||
<!-- jak firma microsoft :D -->
|
||||
|
||||
### Ogrniczenia <!-- na podstwaie: https://www.zebra.com/pl/pl/support-downloads/eula/eula-reference-restricted.html -->
|
||||
Użytkownik zobowiązuje się nie modyfikować, nie rozpowszechniać, nie prezentować ani nie wykonywać publicznie oraz nie tworzyć dzieł pochodnych na podstawie Oprogramowania, a także nie zezwoli na to innym osobom.
|
||||
|
||||
Użytkownik zobowiązuje się nie dokonywać próby odkrycia bądź wyprowadzenia kodu źródłowego oprogramowania, a także nie zezwoli na to innym osobom.
|
||||
|
||||
Prawa przyznane Użytkownikowi na podstawie niniejszej Umowy są związane z Użytkownikiem i nie mogą być wykorzystywane lub stosowane w inny sposób wobec kogokolwiek innego niż Użytkownik. Użytkownik nie może przekazywać Oprogramowania osobom trzecim, a także nie zezwoli na to osobom trzecim, chyba że będzie to związane ze sprzedażą urządzenia, na którym Oprogramowanie jest zainstalowane
|
||||
### Wymogi oprogramowania
|
||||
Przed zainstalowaniem Oprogramowania należy upewnić się, że komputer użytkownika spełnia minimalne wymogi techniczne dla właściwej obsługi niniejszego Oprogramowania.
|
||||
|
||||
### Słownik
|
||||
* **niewyłączna** – użytkownik nie posiada prawa do wyłącznego korzystania z gry, a zespół wydający może udzielać innym osobom takich samych uprawnień do tego samego produktu
|
||||
* **nieprzenoszalna** i **niezbywalna** – użytkownik nie posiada uprawnienia do przeniesienia gry na kogokolwiek innego, nie może jej nikomu odsprzedać, ani nie może udzielić licencji dalszej (kolejnym osobom)
|
||||
* **niekomercyjna** – produkt nie może być używany w celach komercyjnych, Użytkownik nie może na niej zarabiać
|
||||
* **osobista** – produkt przysługuje jedynie temu jednemu (!) użytkownikowi, który zawiera umowę, niepodlegająca prawu do udzielenia pod-licencji – zakaz udzielani licencji kolejnym osobom na bazie zawartych z zespołem wydającym produkt umów licencyjnych
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user