Merge remote-tracking branch 'origin/master'

This commit is contained in:
Jakub Sztuba 2022-06-21 03:59:03 +02:00
commit f687fbc6f0
2 changed files with 102 additions and 2 deletions

View File

@ -1335,6 +1335,7 @@ Transform:
- {fileID: 1058265262} - {fileID: 1058265262}
- {fileID: 947202752} - {fileID: 947202752}
- {fileID: 314972974} - {fileID: 314972974}
- {fileID: 176320708}
m_Father: {fileID: 0} m_Father: {fileID: 0}
m_RootOrder: 4 m_RootOrder: 4
m_LocalEulerAnglesHint: {x: 0, y: 0, z: 0} m_LocalEulerAnglesHint: {x: 0, y: 0, z: 0}
@ -1672,6 +1673,36 @@ CanvasRenderer:
m_PrefabAsset: {fileID: 0} m_PrefabAsset: {fileID: 0}
m_GameObject: {fileID: 174581753} m_GameObject: {fileID: 174581753}
m_CullTransparentMesh: 1 m_CullTransparentMesh: 1
--- !u!1 &176320707
GameObject:
m_ObjectHideFlags: 0
m_CorrespondingSourceObject: {fileID: 0}
m_PrefabInstance: {fileID: 0}
m_PrefabAsset: {fileID: 0}
serializedVersion: 6
m_Component:
- component: {fileID: 176320708}
m_Layer: 0
m_Name: Boss_Point
m_TagString: Untagged
m_Icon: {fileID: 6519382022992737161, guid: 0000000000000000d000000000000000, type: 0}
m_NavMeshLayer: 0
m_StaticEditorFlags: 0
m_IsActive: 1
--- !u!4 &176320708
Transform:
m_ObjectHideFlags: 0
m_CorrespondingSourceObject: {fileID: 0}
m_PrefabInstance: {fileID: 0}
m_PrefabAsset: {fileID: 0}
m_GameObject: {fileID: 176320707}
m_LocalRotation: {x: 0, y: 0, z: 0, w: 1}
m_LocalPosition: {x: -2.53, y: 74.92, z: 0}
m_LocalScale: {x: 1, y: 1, z: 1}
m_Children: []
m_Father: {fileID: 166697418}
m_RootOrder: 12
m_LocalEulerAnglesHint: {x: 0, y: 0, z: 0}
--- !u!1 &184083796 --- !u!1 &184083796
GameObject: GameObject:
m_ObjectHideFlags: 0 m_ObjectHideFlags: 0
@ -7285,7 +7316,7 @@ MonoBehaviour:
baseAttack: 1 baseAttack: 1
name2: Thug2-S name2: Thug2-S
target: {fileID: 0} target: {fileID: 0}
chaseRadius: 4 chaseRadius: 5
attackRadius: 0.5 attackRadius: 0.5
homePosition: {fileID: 314972974} homePosition: {fileID: 314972974}
roundingDistance: 0.1 roundingDistance: 0.1
@ -42548,7 +42579,7 @@ MonoBehaviour:
baseAttack: 1 baseAttack: 1
name2: Thug1-S name2: Thug1-S
target: {fileID: 0} target: {fileID: 0}
chaseRadius: 4 chaseRadius: 5
attackRadius: 0.5 attackRadius: 0.5
homePosition: {fileID: 947202752} homePosition: {fileID: 947202752}
roundingDistance: 0.1 roundingDistance: 0.1
@ -138289,6 +138320,7 @@ GameObject:
- component: {fileID: 2102416358} - component: {fileID: 2102416358}
- component: {fileID: 2102416362} - component: {fileID: 2102416362}
- component: {fileID: 2102416361} - component: {fileID: 2102416361}
- component: {fileID: 2102416363}
m_Layer: 0 m_Layer: 0
m_Name: BossThug m_Name: BossThug
m_TagString: NPC m_TagString: NPC
@ -138456,6 +138488,39 @@ CircleCollider2D:
m_Offset: {x: 0, y: -0.5} m_Offset: {x: 0, y: -0.5}
serializedVersion: 2 serializedVersion: 2
m_Radius: 1.2 m_Radius: 1.2
--- !u!114 &2102416363
MonoBehaviour:
m_ObjectHideFlags: 0
m_CorrespondingSourceObject: {fileID: 0}
m_PrefabInstance: {fileID: 0}
m_PrefabAsset: {fileID: 0}
m_GameObject: {fileID: 2102416356}
m_Enabled: 1
m_EditorHideFlags: 0
m_Script: {fileID: 11500000, guid: 88d05133b4682194e90a88b0f3c16b70, type: 3}
m_Name:
m_EditorClassIdentifier:
moveSpeed: 2
enemyName: BossThug
maxHealth: {fileID: 11400000, guid: 1a234827b90bfc24da563fbd5ffb412a, type: 2}
health: 0
baseAttack: 1000
name2: BossThug-S
target: {fileID: 0}
chaseRadius: 3
attackRadius: 0.4
homePosition: {fileID: 176320708}
roundingDistance: 0
anim: {fileID: 0}
other: {fileID: 167690937}
inRange: 0
hit: 0
player: {fileID: 167690937}
thrust: 5
knockTime: 0.2
isKilled: 0
continued: 0
isKilled2: 0
--- !u!1 &2105401424 --- !u!1 &2105401424
GameObject: GameObject:
m_ObjectHideFlags: 0 m_ObjectHideFlags: 0

35
Licence.md Normal file
View File

@ -0,0 +1,35 @@
# Scriptum Licence
## **End-user license agreement**
<!--
End User License Agreement (EULA) jest rodzajem licencji stosowanej przy tzw. oprogramowaniu pudełkowym.
Postanowienia licencyjne stanowią wzorzec umowy pomiędzy licencjodawcą (producentem albo dystrybutorem oprogramowania), a tzw. użytkownikiem końcowym. Oprogramowanie pudełkowe, w przeciwieństwie do oprogramowania dedykowanego, jest systemem masowym
-->
Cała aplikacja Scriptum jest udostępniane zgodnie z ograniczeniami licencyjnymi. Umowa licencyjna z użytkownikiem końcowym („EULA”) obejmuje wykorzystanie produktu, chyba że jest ono objęte odrębną umową między użytkownikiem a zespołem wydającym grę.
### Licencja i prawo własności
Niniejszym udzielamy Użytkownikowi `niewyłącznej`, `nieprzenoszalnej`, `niezbywalnej`, `niekomercyjnej` i `osobistej licencji` na instalację i/lub użytkowanie Produktu (w całości lub części) w celu wykorzystania dla własnej rozrywki do czasu rozwiązania niniejszej umowy EULA przez Użytkownika lub Nasz zespół.
Użytkownik w żadnym wypadku nie może użytkować Produktu lub niniejszej Licencji ani udostępniać ich innym osobom do celów komercyjnych bez uzyskania odpowiedniej licencji od zespółu wydającego grę.
Prawa, które zespół będący autorem produktu przyznaje Użytkownikowi w ramach Licencji podlegają warunkom niniejszej Umowy, a użytkownik może korzystać z Licencji wyłącznie, jeśli przestrzega wszystkich stosownych postanowień.
### Odpowiedzialność
Niniejszym zespół wydający produkt ogranicza odpowiedzialność w zakresie maksymalnym dozwolonym przez prawo.
<!-- jak firma microsoft :D -->
### Ogrniczenia <!-- na podstwaie: https://www.zebra.com/pl/pl/support-downloads/eula/eula-reference-restricted.html -->
Użytkownik zobowiązuje się nie modyfikować, nie rozpowszechniać, nie prezentować ani nie wykonywać publicznie oraz nie tworzyć dzieł pochodnych na podstawie Oprogramowania, a także nie zezwoli na to innym osobom.
Użytkownik zobowiązuje się nie dokonywać próby odkrycia bądź wyprowadzenia kodu źródłowego oprogramowania, a także nie zezwoli na to innym osobom.
Prawa przyznane Użytkownikowi na podstawie niniejszej Umowy są związane z Użytkownikiem i nie mogą być wykorzystywane lub stosowane w inny sposób wobec kogokolwiek innego niż Użytkownik. Użytkownik nie może przekazywać Oprogramowania osobom trzecim, a także nie zezwoli na to osobom trzecim, chyba że będzie to związane ze sprzedażą urządzenia, na którym Oprogramowanie jest zainstalowane
### Wymogi oprogramowania
Przed zainstalowaniem Oprogramowania należy upewnić się, że komputer użytkownika spełnia minimalne wymogi techniczne dla właściwej obsługi niniejszego Oprogramowania.
### Słownik
* **niewyłączna** użytkownik nie posiada prawa do wyłącznego korzystania z gry, a zespół wydający może udzielać innym osobom takich samych uprawnień do tego samego produktu
* **nieprzenoszalna** i **niezbywalna** użytkownik nie posiada uprawnienia do przeniesienia gry na kogokolwiek innego, nie może jej nikomu odsprzedać, ani nie może udzielić licencji dalszej (kolejnym osobom)
* **niekomercyjna** produkt nie może być używany w celach komercyjnych, Użytkownik nie może na niej zarabiać
* **osobista** produkt przysługuje jedynie temu jednemu (!) użytkownikowi, który zawiera umowę, niepodlegająca prawu do udzielenia pod-licencji zakaz udzielani licencji kolejnym osobom na bazie zawartych z zespołem wydającym produkt umów licencyjnych