Zdarzenia systemowe =================== Use case 1: Zakup produktu ----------------- 1. Rozpoczęcie procesu zamówienia 2. Wybranie kodu produktu 3. Wybranie metody płatności - gotówka 4. Wygranie metody płatności - karta 5. Otwarcie menu ustawień językowych 6. Wybranie języka z menu języków 7. Anulowanie zamówienia 8. Poinformowanie o złym wyborze produktu 9. Przesłanie stanu magazynu 10. Zapisanie stanu magazynu 11. Wydanie produktu 12. Odebranie produktu Use case 2: Zakup posiłku ----------------- 1. Rozpoczęcie procesu zamówienia 2. Wybranie kodu posiłku 3. Wybranie metody płatności - gotówka 4. Wygranie metody płatności - karta 5. Otwarcie menu ustawień językowych 6. Wybranie języka z menu języków 7. Anulowanie zamówienia 8. Poinformowanie o złym wyborze produktu 9. Przesłanie stanu magazynu 10. Zapisanie stanu magazynu 11. Przywołanie serwisanta 12. Przygotowywanie posiłku 13. Wydanie posiłku 14. Odebranie posiłku 15. Sprawdzenie stanu urządzenia przygotowującego posiłki Use case 3: Płatność Kartą ------------ 1. Przyłożenie karty 2. Włożenie karty 3. Informacja o błędzie systemu płatności kartą 4. Zapytanie o autoryzację transakcji 5. Autoryzacja transakcji 6. Anulowanie transakcji 7. Błąd transakcji 8. Zapisywanie transakcji 9. Wybór drukowania potwierdzenia transakcji 10. Wydrukowanie paragonu 11. Podanie PINu 12. Żądanie PINu 13. Przywoływanie serwisanta Use case 4: Płatność gotówką ------------ 1. Wyświetlanie kwoty do zapłaty 2. Wrzut monety 3. Wrzut banknotu 4. Akualizacja stanu pobieracza 5. Autoryzacja banknotów 6. Autoryzacja monet 7. Informacja o odrzuceniu banknotu 8. Informacja o odrzuceniu monety 9. Zwrot banknotu 10. Zwrot monety 11. Anulowanie transakcji 12. Błąd transakcji 13. Zapisywanie transakcji 14. Wybór drukowania potwierdzenia transakcji 15. Wydrukowanie paragonu 16. Przywoływanie serwisanta