Klient banku podchodzi do ATM i wprowadza swoją kartę bankową, System prosi o podanie PINu przez klienta, użytkownik wprowadza PIN. System wyświetla użytkownikowi opcję, z których klient wybiera opcję wypłaty gotówki.
System prosi o podanie kwoty, którą ma wypłacić, użytkowik wprowadza kwotę. System sprawdza czy tyle środków znajduje się na koncie oraz w bankomacie, po czym wypłaca użytkownikowi gotówkę oraz oddaje wprowadzoną kartę bankową.
Klient banku podchodzi do ATM i wprowadza swoją kartę bankową. System prosi o podanie PINu przez klienta, użytkownik wprowadza PIN. System wyświetla użytkownikowi dostępne opcje, z których klient wybiera wykonanie przelewu. Użytkownik wprowadza numer konta osoby, do której wykonuje przelew oraz kwotę. System sprawdza, czy użytkownik posiada określoną kwotę na koncie, realizuje transakcję i oddaje wprowadzoną kartę bankową.
Klient banku podchodzi do ATM i wprowadza swoją kartę bankową. System prosi o podanie PINu przez klienta, użytkownik wprowadza PIN. System wyświetla użytkownikowi opcje, z których klient wybiera sprawdzenie stanu konta. System wyświetla saldo konta. Po zatwierdzeniu przez użytkownika, system oddaje wprowadzoną kartę bankową.
### Use case 5: Zakup kodu do telefonii pre-paidowej
Klient banku podchodzi do ATM. Klient wprowadza kartę bankomatową do ATM. System prosi klient o podanie PINu. Klient wprowadza PIN. Klient wybiera opcję zakupu kodu do telefonii. Klient wybiera operatora telefonii. Klient wybiera kwotę doładowania. Klient zatwierdza operację zakupu kodu do telefonii. Klient wyciąga kartę z ATM. Klient odbiera druk z kodem doładowania. Klient odbiera potwierdzenie transakcji.
Serwisant podchodzi do ATM i loguje się specjalną kartą i PIN'em. Wybiera opcje wymiany papieru. Otwiera się odpowiednie miejsce, gdzie serwisant wymienia rolkę z papierem. Serwisant kończy operację poprzez wybranie odpowiedniej opcji, System zamyka miejsce na rolkę papieru i oddaje Serwisantowi jego kartę.