rypa sie rusza

This commit is contained in:
Łukasz Śliwiński 2022-02-10 21:25:42 +01:00
parent 6d88acb98d
commit da65e81fa7
22 changed files with 17 additions and 11 deletions

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

View File

@ -2,7 +2,7 @@
<Project> <Project>
<ProjectOutputs> <ProjectOutputs>
<ProjectOutput> <ProjectOutput>
<FullPath>C:\Users\Tomek\source\repos\Grafika\GrafikaProjekt\Debug\grk-cw6.exe</FullPath> <FullPath>C:\Users\luksli\Desktop\GrafikaProjekt\GrafikaProjekt\Debug\grk-cw6.exe</FullPath>
</ProjectOutput> </ProjectOutput>
</ProjectOutputs> </ProjectOutputs>
<ContentFiles /> <ContentFiles />

View File

@ -1,2 +1,2 @@
PlatformToolSet=v143:VCToolArchitecture=Native32Bit:VCToolsVersion=14.30.30705:TargetPlatformVersion=10.0.19041.0: PlatformToolSet=v143:VCToolArchitecture=Native32Bit:VCToolsVersion=14.30.30705:TargetPlatformVersion=10.0.19041.0:
Debug|Win32|C:\Users\Tomek\source\repos\Grafika\GrafikaProjekt\| Debug|Win32|C:\Users\luksli\Desktop\GrafikaProjekt\GrafikaProjekt\|

Binary file not shown.

View File

@ -1,4 +1,4 @@
 main.cpp  main.cpp
C:\Users\Tomek\source\repos\Grafika\GrafikaProjekt\pliki\src\main.cpp(329,12): warning C4244: "argument": konwersja z "time_t" do "unsigned int", możliwa utrata danych C:\Users\luksli\Desktop\GrafikaProjekt\GrafikaProjekt\pliki\src\main.cpp(337,12): warning C4244: "argument": konwersja z "time_t" do "unsigned int", możliwa utrata danych
Camera.obj : warning LNK4075: zignorowano opcję „/EDITANDCONTINUE” z powodu określenia opcji „/INCREMENTAL:NO” Camera.obj : warning LNK4075: zignorowano opcję „/EDITANDCONTINUE” z powodu określenia opcji „/INCREMENTAL:NO”
projekt.vcxproj -> C:\Users\Tomek\source\repos\Grafika\GrafikaProjekt\Debug\grk-cw6.exe projekt.vcxproj -> C:\Users\luksli\Desktop\GrafikaProjekt\GrafikaProjekt\Debug\grk-cw6.exe

Binary file not shown.

Binary file not shown.

View File

@ -83,13 +83,13 @@ float skyboxVertices[] = {
}; };
glm::vec3 cameraPos = glm::vec3(0, 0, 5); glm::vec3 cameraPos = glm::vec3(0, 0, 5);
glm::vec3 cameraDir; // Wektor "do przodu" kamery glm::vec3 cameraDir;
glm::vec3 cameraSide; // Wektor "w bok" kamery glm::vec3 cameraSide;
glm::vec3 cameraUp; glm::vec3 cameraUp;
float cameraAngle = 0; float cameraAngle = 0;
int lastMouseX, lastMouseY, mouseX, mouseY; int lastMouseX, lastMouseY, mouseX, mouseY;
int rypa = 0; int fishMovement = 0;
unsigned int cubemapTexture; unsigned int cubemapTexture;
glm::mat4 cameraMatrix, perspectiveMatrix; glm::mat4 cameraMatrix, perspectiveMatrix;
@ -284,6 +284,14 @@ void createRockFlora()
} }
} }
void moveFish()
{
fishMovement = (fishMovement + 1) % 39;
drawObjectTexture(fish1Context, glm::translate(glm::vec3(0, 0, 0)), textureFish1);
drawObjectTexture(fish2Context, glm::rotate(glm::degrees((float)fishMovement / (float)360), glm::vec3(0, -1, 0)) * glm::translate(glm::vec3(1, 2, (float)fishMovement / (float)360)), textureFish2);
}
void renderScene() void renderScene()
{ {
// Aktualizacja macierzy widoku i rzutowania // Aktualizacja macierzy widoku i rzutowania
@ -301,14 +309,12 @@ void renderScene()
drawObjectTexture(shipContext, shipModelMatrix, textureSubmarine); drawObjectTexture(shipContext, shipModelMatrix, textureSubmarine);
drawObjectTexture(sphereContext, glm::translate(glm::vec3(0, -1.2, 0)), textureAsteroid); drawObjectTexture(sphereContext, glm::translate(glm::vec3(0, -1.2, 0)), textureAsteroid);
drawObjectTexture(fish1Context, glm::translate(glm::vec3(0, 0, 0)), textureFish1); drawObjectTexture(smiglo, shipModelMatrix * glm::translate(glm::vec3(0, -0.3, -1)) * glm::rotate(glm::degrees((float)fishMovement), glm::vec3(0, 0, 1)), textureSmiglo);
rypa = (rypa + 1) % 360;
drawObjectTexture(fish2Context, glm::rotate(glm::degrees((float)rypa / (float)360), glm::vec3(0, -1, 0)) * glm::translate(glm::vec3(1, 0, (float)rypa/(float)360)), textureFish2);
drawObjectTexture(smiglo, shipModelMatrix * glm::translate(glm::vec3(0, -0.3, -1)) * glm::rotate(glm::degrees((float)rypa), glm::vec3(0, 0, 1)), textureSmiglo);
drawObjectTexture(cave, glm::translate(glm::vec3(0, -0.6, 0)), textureAsteroid); drawObjectTexture(cave, glm::translate(glm::vec3(0, -0.6, 0)), textureAsteroid);
createFlora(); createFlora();
createRockFlora(); createRockFlora();
moveFish();
glutSwapBuffers(); glutSwapBuffers();
} }