diff --git a/hero.py b/hero.py index b65c12f..6e59db6 100644 --- a/hero.py +++ b/hero.py @@ -21,7 +21,6 @@ class Player(Creature): self.direction = 0 self.queue=[] self.goalchest=False - self.step_counter=0 def rotate(self, clockwise=True): if clockwise: @@ -273,11 +272,11 @@ class Player(Creature): self.queue.append("op") def step(self): - self.step_counter+=1 if self.health > 0: # self.moveFwd() # self.rotate(False) print("position: ", self.pos) + #print("direction: ", self.direction) if not self.goalchest: #jeśli nie ma wyznaczonej skrzynki do której idzie to robi bfs żeby ją wyznaczyć self.path=self.findShortestPathToTarget() print("the player should follow this path:", self.path) @@ -285,6 +284,7 @@ class Player(Creature): #actionPlanner ma się wykonać i-1 razy, bo dla ostatniego pola już nie self.actionPlanner(self.path[i], self.path[i+1]) #dla każdego pola dodaje do kolejki kilka akcji potrzebnych żeby do niego dojść print(self.queue) + self.direction=0 # bo po obrotach w wyznaczaniu ścieżki trzeba wrócić do orientacji takiej, jaka była na starcie wyznaczania while len(self.queue)!=0: self.action=self.queue.pop(0) if self.action=="tr": @@ -306,7 +306,7 @@ class Player(Creature): opponent = cellmates[0] print("Fighting") self.fightOrFlight(opponent) - print("HP: " + str(self.health) + " / " + str(self.maxHealth)) + # print("HP: " + str(self.health) + " / " + str(self.maxHealth)) print("Gold: " + str(self.gold)) else: print("HP: 0 / " + str(self.maxHealth))