system: Dzie? dobry, jestem systemem obs?uguj?cym zakupy online, co chcia?by? zrobi?? user: Dla jakiego rodzaju sklep?w dzia?a system? system: W naszej ofercie znajduj? si? produkty spo?ywcze user: "Chcia?bym zam?wi? zakupy z odbiorem na jutro o godzinie 16 W sk?ad listy zakupowej b?dzie: Chleb pe?noziarnisty, 2szt Mleko, 5l Ser ???ty, 1kg Jajka, 2 opakowania po 12szt Mas?o, 3 kostki Jogurt naturalny, 10 szt P?atki owsiane, 2szt Mi?so mielone, 1kg Filet z kurczaka, 1kg Kie?basa, 1szt" system: "Dodano 2 x Chleb pe?noziarnisty, 5l Mleko, 1kg Ser ???ty ""gouda"", 2 opakowania jajek ""kurniczek"", 3 kostki mas?a ""delka"", 10 x jogurt naturalny, 2 x p?atki owsiane, 1kg mi?so mielone z ?opatki, 1kg filet z kurczaka oraz 1 x kie?basa ""?l?ska"" do koszyka. Czy to wszystko?" user: poprosz? o zmian? sera ???tego gouda na inn? mark?  system: "Zmieniono ser ""Gouda"" na ser ""Cheddar"", czy co? jeszcze?" user: Nie to wszystko system: Czy posiadasz kart? lojalno?ciow?? user: Nie, chcia?bym za?o?y? system: W celu za?o?enia karty lojalno?ciowej nale?y poda? numer telefonu user: 48 123 123 123 system: Prosz? poda? kod weryfikacyjny wys?any na podany numer telefonu user: 2137 system: Karta lojalno?ciowa za?o?ona pomy?lnie. Suma do zap?aty wynosi 134,43 z? czy chcia?by? op?aci? zam?wienie online czy przy odbiorze? user: Przy odbiorze system: "Dobrze, zam?wienie z?o?one pomy?lnie. Na numer telefonu zostanie wys?any sms z informacj? gdy zakupy bed? gotowe do odbioru. Dzi?kujemy za skorzystanie ze sklepu ""Motylek""!" user: Dzi?kuje, do widzenia