Losowe generowanie poruszających się losowo wózków.
This commit is contained in:
parent
b558c12612
commit
4b57fba82a
8
main.py
8
main.py
@ -36,12 +36,10 @@ def wyswietl_okno():
|
|||||||
if znak == 1:
|
if znak == 1:
|
||||||
odleglosc = 0 - odleglosc
|
odleglosc = 0 - odleglosc
|
||||||
if os == 0:
|
if os == 0:
|
||||||
if lista_hitboxow_agentow[a].x + odleglosc < SZEROKOSC_OKNA - lista_hitboxow_agentow[a].width and \
|
if SZEROKOSC_OKNA - lista_hitboxow_agentow[a].width > lista_hitboxow_agentow[a].x + odleglosc > 0:
|
||||||
lista_hitboxow_agentow[a].x + odleglosc > 0:
|
|
||||||
lista_hitboxow_agentow[a].x += odleglosc
|
lista_hitboxow_agentow[a].x += odleglosc
|
||||||
else:
|
else:
|
||||||
if lista_hitboxow_agentow[a].y + odleglosc < WYSOKOSC_OKNA - lista_hitboxow_agentow[a].height and \
|
if WYSOKOSC_OKNA - lista_hitboxow_agentow[a].height > lista_hitboxow_agentow[a].y + odleglosc > 0:
|
||||||
lista_hitboxow_agentow[a].y + odleglosc > 0:
|
|
||||||
lista_hitboxow_agentow[a].y += odleglosc
|
lista_hitboxow_agentow[a].y += odleglosc
|
||||||
pygame.display.update()
|
pygame.display.update()
|
||||||
|
|
||||||
@ -63,7 +61,7 @@ def main():
|
|||||||
print(agent1_hitbox.x, agent1_hitbox.y)
|
print(agent1_hitbox.x, agent1_hitbox.y)
|
||||||
# wyswietl_agenta1(agent1_hitbox)
|
# wyswietl_agenta1(agent1_hitbox)
|
||||||
los = random.randint(1, 30)
|
los = random.randint(1, 30)
|
||||||
if len(lista_agentow) < 20:
|
if len(lista_agentow) < 30:
|
||||||
pom = None
|
pom = None
|
||||||
if los == 1:
|
if los == 1:
|
||||||
pom = 'wozek_ze_skrzynka.png'
|
pom = 'wozek_ze_skrzynka.png'
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user