Sieci neuronowe, agent porusza się zgodnie z numerem paczki
This commit is contained in:
parent
81d69cc762
commit
bb500aa26d
Binary file not shown.
Before Width: | Height: | Size: 259 B After Width: | Height: | Size: 281 B |
86
main.py
86
main.py
@ -4,11 +4,13 @@ import threading
|
|||||||
|
|
||||||
import pygame.transform
|
import pygame.transform
|
||||||
|
|
||||||
|
import szafka2
|
||||||
from agent import *
|
from agent import *
|
||||||
from okno import *
|
from okno import *
|
||||||
from ramy_czyli_wiedza_agenta import *
|
from ramy_czyli_wiedza_agenta import *
|
||||||
from rescue import *
|
from rescue import *
|
||||||
from neural_network import *
|
from neural_network import *
|
||||||
|
import random
|
||||||
# aby działalo w oknie + rozdzielczość ekranu
|
# aby działalo w oknie + rozdzielczość ekranu
|
||||||
# ctypes.windll.shcore.SetProcessDpiAwareness(1)
|
# ctypes.windll.shcore.SetProcessDpiAwareness(1)
|
||||||
|
|
||||||
@ -37,11 +39,85 @@ def dodaj_szafke(numerSzafki, iloscPolek, iloscMiejscNaPolce, dostepZeStrony, po
|
|||||||
poczatek_kolumna, krata_magazynu)
|
poczatek_kolumna, krata_magazynu)
|
||||||
Pomieszczenie.dodajSzafke(szafka)
|
Pomieszczenie.dodajSzafke(szafka)
|
||||||
|
|
||||||
|
def gdzie_paczka(numerSzafki):
|
||||||
|
if numerSzafki == 1:
|
||||||
|
kolumna =random.randint(1,2)
|
||||||
|
if kolumna ==1:
|
||||||
|
wiersz = random.randint(2,13)
|
||||||
|
else:
|
||||||
|
wiersz = random.choice([1,14])
|
||||||
|
if numerSzafki == 2:
|
||||||
|
kolumna = random.randint(3,4)
|
||||||
|
if kolumna == 3:
|
||||||
|
wiersz = random.choice([1, 14])
|
||||||
|
else:
|
||||||
|
wiersz = random.randint(2, 13)
|
||||||
|
if numerSzafki == 3:
|
||||||
|
kolumna = random.randint(5,8)
|
||||||
|
if kolumna == 5:
|
||||||
|
wiersz = random.randint(1,5)
|
||||||
|
if kolumna == 6:
|
||||||
|
wiersz = random.choice([0,6])
|
||||||
|
if kolumna == 7:
|
||||||
|
wiersz = random.choice([0,7])
|
||||||
|
if kolumna == 8:
|
||||||
|
wiersz= random.randint(1,6)
|
||||||
|
if numerSzafki == 4:
|
||||||
|
kolumna = random.randint(5,8)
|
||||||
|
if kolumna == 5:
|
||||||
|
wiersz = random.randint(9,12)
|
||||||
|
if kolumna==6:
|
||||||
|
wiersz = random.choice([8,13])
|
||||||
|
if kolumna ==7:
|
||||||
|
wiersz = random.choice([9,13])
|
||||||
|
if kolumna==8:
|
||||||
|
wiersz = random.randint(10,12)
|
||||||
|
if numerSzafki == 5:
|
||||||
|
kolumna = random.randint(10,12)
|
||||||
|
if kolumna == 11:
|
||||||
|
wiersz = random.choice([2,11])
|
||||||
|
else:
|
||||||
|
wiersz = random.randint(3,10)
|
||||||
|
if numerSzafki == 6:
|
||||||
|
kolumna = random.randint(12,14)
|
||||||
|
if kolumna == 13:
|
||||||
|
wiersz = random.choice([1,12])
|
||||||
|
else:
|
||||||
|
wiersz = random.randint(2,11)
|
||||||
|
if numerSzafki == 7:
|
||||||
|
kolumna = random.randint(17,19)
|
||||||
|
if kolumna == 18:
|
||||||
|
wiersz = random.choice([0,13])
|
||||||
|
else:
|
||||||
|
wiersz =random.randint(1,12)
|
||||||
|
if numerSzafki == 8:
|
||||||
|
kolumna = random.randint(22,24)
|
||||||
|
if kolumna == 23:
|
||||||
|
wiersz =random.choice([4,12])
|
||||||
|
else:
|
||||||
|
wiersz =random.randint(5,11)
|
||||||
|
if numerSzafki == 9:
|
||||||
|
kolumna = random.randint(24,26)
|
||||||
|
if kolumna == 25:
|
||||||
|
wiersz =random.choice([0,13])
|
||||||
|
else:
|
||||||
|
wiersz =random.randint(1,12)
|
||||||
|
if numerSzafki == 10:
|
||||||
|
kolumna =random.randint(27,29)
|
||||||
|
if kolumna == 28:
|
||||||
|
wiersz = random.choice([4,14])
|
||||||
|
else:
|
||||||
|
wiersz = random.randint(5, 13)
|
||||||
|
|
||||||
def losowy_cel():
|
print(wiersz,kolumna)
|
||||||
|
return wiersz, kolumna
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
def ustawienie():
|
||||||
|
ostatnia = recognition()
|
||||||
|
print(ostatnia)
|
||||||
kierunek = Kierunek(random.randint(0, 3))
|
kierunek = Kierunek(random.randint(0, 3))
|
||||||
wiersz = random.randint(0, krata_magazynu.liczbaPolPionowo - 1)
|
wiersz, kolumna = gdzie_paczka(ostatnia+1)
|
||||||
kolumna = random.randint(0, krata_magazynu.liczbaPolPoziomo - 1)
|
|
||||||
return Stan(kierunek, PoleKraty(krata_magazynu, wiersz, kolumna))
|
return Stan(kierunek, PoleKraty(krata_magazynu, wiersz, kolumna))
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
@ -53,7 +129,7 @@ def zaznacz_cel_na_mapie(cel: Stan):
|
|||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
def nadaj_cel_agentowi(agent: Agent):
|
def nadaj_cel_agentowi(agent: Agent):
|
||||||
agent.cel = losowy_cel()
|
agent.cel = ustawienie()
|
||||||
zaznacz_cel_na_mapie(agent.cel)
|
zaznacz_cel_na_mapie(agent.cel)
|
||||||
print("CEL:", agent.cel.poleStartoweGorne.wiersz, agent.cel.poleStartoweGorne.kolumna)
|
print("CEL:", agent.cel.poleStartoweGorne.wiersz, agent.cel.poleStartoweGorne.kolumna)
|
||||||
|
|
||||||
@ -125,7 +201,7 @@ def main():
|
|||||||
if krata_magazynu.agent.cel is None:
|
if krata_magazynu.agent.cel is None:
|
||||||
nadaj_cel_agentowi(krata_magazynu.agent)
|
nadaj_cel_agentowi(krata_magazynu.agent)
|
||||||
krata_magazynu.agent.idzDoCelu()
|
krata_magazynu.agent.idzDoCelu()
|
||||||
recognition()
|
ustawienie()
|
||||||
|
|
||||||
if flaga1 == 1:
|
if flaga1 == 1:
|
||||||
osoba.krata.krata[osoba.wiersz][osoba.kolumna] = ZawartoscPola.PUSTE
|
osoba.krata.krata[osoba.wiersz][osoba.kolumna] = ZawartoscPola.PUSTE
|
||||||
|
@ -50,5 +50,5 @@ def recognition():
|
|||||||
print(loss)
|
print(loss)
|
||||||
print(accuracy)
|
print(accuracy)
|
||||||
print(numery_paczek)
|
print(numery_paczek)
|
||||||
return liczba
|
ostatnia = liczba %10
|
||||||
recognition()
|
return ostatnia
|
||||||
|
@ -1,3 +1,5 @@
|
|||||||
|
import random
|
||||||
|
|
||||||
import miejsce
|
import miejsce
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
@ -33,3 +35,7 @@ class Szafka:
|
|||||||
self.listaWolnychMiejsc[0].numerUmieszczonejPaczki = numerPaczki
|
self.listaWolnychMiejsc[0].numerUmieszczonejPaczki = numerPaczki
|
||||||
self.listaWolnychMiejsc[0].status = "zajęte"
|
self.listaWolnychMiejsc[0].status = "zajęte"
|
||||||
self.listaWolnychMiejsc.pop(0)
|
self.listaWolnychMiejsc.pop(0)
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user