import os from agenci import * Okno = pygame.display.set_mode((SZEROKOSC_OKNA, WYSOKOSC_OKNA)) pygame.display.set_caption("Okno1") Krata = Krata(Okno) def dodaj_agenta(): pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, random.randint(0, LICZBA_POL_W_PIONIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH), random.randint(0, LICZBA_POL_W_POZIOMIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH)) pom = 'test1_ikona.png' ikona = pygame.transform.scale(pygame.image.load(os.path.join('Ikony', pom)), (BOK_AGENTA1, BOK_AGENTA1)) nowy_agent = Agent(Krata, pole_lewe_gorne, ikona, Kierunek.GORA, 0) def main(): klatkaz = pygame.time.Clock() warunek_dzialania = True while warunek_dzialania: klatkaz.tick(FPS) for event in pygame.event.get(): if event.type == pygame.QUIT: warunek_dzialania = False break Krata.wyswietlKrate() dodaj_agenta() Krata.wyswietlAgenta() pygame.quit() main()