import os import pygame FPS = 60 SZEROKOSC_OKNA = 800 WYSOKOSC_OKNA = 600 BIALY = (255, 255, 255) OKNO = pygame.display.set_mode((SZEROKOSC_OKNA, WYSOKOSC_OKNA)) pygame.display.set_caption("Okno1") TEST1_IKONA = pygame.transform.scale(pygame.image.load(os.path.join('Ikony', 'test1_ikona.png')), (500, 500)) TRAKTOR_IKONA = pygame.transform.scale(pygame.image.load(os.path.join('Ikony', 'traktor_ikona.png')), (100, 100)) def wyswietl_okno(): OKNO.fill((150, 200, 150)) OKNO.blit(TEST1_IKONA, (SZEROKOSC_OKNA / 2 - TEST1_IKONA.get_width() / 2, WYSOKOSC_OKNA / 2 - TEST1_IKONA.get_height() / 2)) OKNO.blit(TRAKTOR_IKONA, (0, 0)) OKNO.blit(TRAKTOR_IKONA, (SZEROKOSC_OKNA - TRAKTOR_IKONA.get_width(), 0)) OKNO.blit(TRAKTOR_IKONA, (SZEROKOSC_OKNA - TRAKTOR_IKONA.get_width(), WYSOKOSC_OKNA - TRAKTOR_IKONA.get_height())) OKNO.blit(TRAKTOR_IKONA, (0, WYSOKOSC_OKNA - TRAKTOR_IKONA.get_height())) pygame.display.update() klatkaz = pygame.time.Clock() warunek_dzialania = True while warunek_dzialania: klatkaz.tick(FPS) for event in pygame.event.get(): if event.type == pygame.QUIT: warunek_dzialania = False break wyswietl_okno() pygame.quit()