Zaktualizuj 'use-cases.md'

This commit is contained in:
Dominik Jagosz 2022-10-24 19:38:54 +02:00
parent a70662724a
commit b43295287a
1 changed files with 20 additions and 13 deletions

View File

@ -4,28 +4,35 @@ Opis skrócony przypadków użycia
Aktorzy procesu i ich cele
--------------------------
Aktor | Cel
------------|------------------------------
Aktor1 | Cel1
Aktor1 | Cel2
Aktor2 | Cel3
Aktor | Cel
-|-
Klient | Zakup produktu
Pracownik obsługi | Przygotowanie do pracy
System wykrywania usterek i wzywania serwisu | Naprawianie występujących usterek
Analityk | Zebranie informacji dotyczących sprzedaży
//zamawianie, przywoływanie obsługi serwisowej (ciepłe posiłki), informowanie magazynu o brakach
Słownik
-------
Hasło |Opis
-----------|-----------------------------
Hasło1 |Opis hasła ...
Hasło2 |Opis hasła ...
Hasło | Opis
-|-
Realizacja płatności | dokonanie zapłaty kartą lub gotówką i wszystkie czynności z tym związane
Autoryzowany dostęp | dostęp do funkcji automatu normalnie ukrytych przed użytkownikiem
System obsługi usterek | zewnętrzny system przyjmujący wezwania o usterkach i wysyłający serwisantów
Przypadki użycia
----------------
### Use case 1: Nazwa
### Use case 1: Zakup produktu
Klient przychodzi do automatu celem zakupu produktu. Klient używa interfejsu automatu do wybrania produktu. System wyświetla cenę produktu. Klient wprowadza informacje o sposobie realizacji płatności, które są weryfikowane i zapisywane przez system. System realizuje płatność. System uaktualnia swój stan wiedzy o ilości produktów. System przygotowuje i wydaje produkt. Klient odbiera produkt.
Opis skrócony ...
### Use case 2: Przygotowanie do pracy
Pracownik obsługi przychodzi do automatu w celu przygotowania automatu do pracy. Po otrzymaniu autoryzowanego dostępu do automatu pracownik obsługi uzupełnia braki towaru i zabiera nadmiar gotówki. Pracownik obsługi potwierdza wykonanie czynności i wychodzi z autoryzowanego dostępu.
### Use case 2: Nazwa
#### Naprawienie usterki
System wykrywania usterek i wzywania serwisu wykrywa usterkę w działaniu automatu. System zbiera potrzebne informacje o usterce i automacie. System kontaktuje zewnętrzny system obsługi usterek i podaje mu potrzebne informacje. ( przypadek użycia miał być w jednym miejscu i czsie więc kończę w tym miejscu )
Opis skrócony ...
//#### Zebranie informacji dotyczących sprzedaży
//