forked from mkubis/dapo
Compare commits
No commits in common. "master" and "master" have entirely different histories.
31
use-cases.md
31
use-cases.md
@ -5,34 +5,27 @@ Aktorzy procesu i ich cele
|
|||||||
--------------------------
|
--------------------------
|
||||||
|
|
||||||
Aktor | Cel
|
Aktor | Cel
|
||||||
-|-
|
------------|------------------------------
|
||||||
Klient | Zakup produktu
|
Aktor1 | Cel1
|
||||||
Pracownik obsługi | Przygotowanie do pracy
|
Aktor1 | Cel2
|
||||||
System wykrywania usterek i wzywania serwisu | Naprawianie występujących usterek
|
Aktor2 | Cel3
|
||||||
Analityk | Zebranie informacji dotyczących sprzedaży
|
|
||||||
|
|
||||||
//zamawianie, przywoływanie obsługi serwisowej (ciepłe posiłki), informowanie magazynu o brakach
|
|
||||||
|
|
||||||
Słownik
|
Słownik
|
||||||
-------
|
-------
|
||||||
|
|
||||||
Hasło | Opis
|
Hasło |Opis
|
||||||
-|-
|
-----------|-----------------------------
|
||||||
Realizacja płatności | dokonanie zapłaty kartą lub gotówką i wszystkie czynności z tym związane
|
Hasło1 |Opis hasła ...
|
||||||
Autoryzowany dostęp | dostęp do funkcji automatu normalnie ukrytych przed użytkownikiem
|
Hasło2 |Opis hasła ...
|
||||||
System obsługi usterek | zewnętrzny system przyjmujący wezwania o usterkach i wysyłający serwisantów
|
|
||||||
|
|
||||||
Przypadki użycia
|
Przypadki użycia
|
||||||
----------------
|
----------------
|
||||||
|
|
||||||
### Use case 1: Zakup produktu
|
### Use case 1: Nazwa
|
||||||
Klient przychodzi do automatu celem zakupu produktu. Klient używa interfejsu automatu do wybrania produktu. System wyświetla cenę produktu. Klient wprowadza informacje o sposobie realizacji płatności, które są weryfikowane i zapisywane przez system. System realizuje płatność. System uaktualnia swój stan wiedzy o ilości produktów. System przygotowuje i wydaje produkt. Klient odbiera produkt.
|
|
||||||
|
|
||||||
### Use case 2: Przygotowanie do pracy
|
Opis skrócony ...
|
||||||
Pracownik obsługi przychodzi do automatu w celu przygotowania automatu do pracy. Po otrzymaniu autoryzowanego dostępu do automatu pracownik obsługi uzupełnia braki towaru i zabiera nadmiar gotówki. Pracownik obsługi potwierdza wykonanie czynności i wychodzi z autoryzowanego dostępu.
|
|
||||||
|
|
||||||
#### Naprawienie usterki
|
### Use case 2: Nazwa
|
||||||
System wykrywania usterek i wzywania serwisu wykrywa usterkę w działaniu automatu. System zbiera potrzebne informacje o usterce i automacie. System kontaktuje zewnętrzny system obsługi usterek i podaje mu potrzebne informacje. ( przypadek użycia miał być w jednym miejscu i czsie więc kończę w tym miejscu )
|
|
||||||
|
|
||||||
//#### Zebranie informacji dotyczących sprzedaży
|
Opis skrócony ...
|
||||||
//
|
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user