Compare commits

..

No commits in common. "master" and "master" have entirely different histories.

View File

@ -4,35 +4,28 @@ Opis skrócony przypadków użycia
Aktorzy procesu i ich cele Aktorzy procesu i ich cele
-------------------------- --------------------------
Aktor | Cel Aktor | Cel
-|- ------------|------------------------------
Klient | Zakup produktu Aktor1 | Cel1
Pracownik obsługi | Przygotowanie do pracy Aktor1 | Cel2
System wykrywania usterek i wzywania serwisu | Naprawianie występujących usterek Aktor2 | Cel3
Analityk | Zebranie informacji dotyczących sprzedaży
//zamawianie, przywoływanie obsługi serwisowej (ciepłe posiłki), informowanie magazynu o brakach
Słownik Słownik
------- -------
Hasło | Opis Hasło |Opis
-|- -----------|-----------------------------
Realizacja płatności | dokonanie zapłaty kartą lub gotówką i wszystkie czynności z tym związane Hasło1 |Opis hasła ...
Autoryzowany dostęp | dostęp do funkcji automatu normalnie ukrytych przed użytkownikiem Hasło2 |Opis hasła ...
System obsługi usterek | zewnętrzny system przyjmujący wezwania o usterkach i wysyłający serwisantów
Przypadki użycia Przypadki użycia
---------------- ----------------
### Use case 1: Zakup produktu ### Use case 1: Nazwa
Klient przychodzi do automatu celem zakupu produktu. Klient używa interfejsu automatu do wybrania produktu. System wyświetla cenę produktu. Klient wprowadza informacje o sposobie realizacji płatności, które są weryfikowane i zapisywane przez system. System realizuje płatność. System uaktualnia swój stan wiedzy o ilości produktów. System przygotowuje i wydaje produkt. Klient odbiera produkt.
### Use case 2: Przygotowanie do pracy Opis skrócony ...
Pracownik obsługi przychodzi do automatu w celu przygotowania automatu do pracy. Po otrzymaniu autoryzowanego dostępu do automatu pracownik obsługi uzupełnia braki towaru i zabiera nadmiar gotówki. Pracownik obsługi potwierdza wykonanie czynności i wychodzi z autoryzowanego dostępu.
#### Naprawienie usterki ### Use case 2: Nazwa
System wykrywania usterek i wzywania serwisu wykrywa usterkę w działaniu automatu. System zbiera potrzebne informacje o usterce i automacie. System kontaktuje zewnętrzny system obsługi usterek i podaje mu potrzebne informacje. ( przypadek użycia miał być w jednym miejscu i czsie więc kończę w tym miejscu )
//#### Zebranie informacji dotyczących sprzedaży Opis skrócony ...
//