diff --git a/use-case-4.md b/use-case-4.md index 542c238..3295396 100644 --- a/use-case-4.md +++ b/use-case-4.md @@ -45,52 +45,37 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): ------------------------------------ *a. System zawiesza się: - 1. Bankomat zatrzymuje kartę - 2a. System restartuje się, wykrywa błędy, wyświetla ekran interkacji i kontynuje swoje działanie - 2b. System nie może ponownie uruchomić się: - 1. Bank otrzymuje informację o błędzie - 2. Bank wysyła komunikat do klienta (przez telefon, e-mail, i t.d.) w sprawie zwroty karty - 3. Bank podejmuje decyzję jak naprawić system + 2. System restartuje się, wykrywa błędy, wyświetla ekran interkacji i kontynuje swoje działanie + 2a. System nie może ponownie uruchomić się + 1. Bank otrzymuje informację o błędzie + 2. Bank wysyła komunikat do klienta (przez telefon, e-mail, i t.d.) w sprawie zwroty karty + 3. Bank podejmuje decyzję jak naprawić system 4a. Nieprawidłowy pin: - - 1a. System sygnalizuje nieprawidłowy pin (znowu zaczynamy od kroku 2) - 1b. System sygnalizuje nieprawidłowy pin po trzech próbach - - 1. Bankomat zatrzymuje kartę - 2. System powiadamia klienta, że karta została zatrzymana przez bankomat - 3. System wysyła informację o zatrzymaniu karty do banku - 4. Bank wysyła komunikat do klienta w sprawie zatrzymania karty + 1. System sygnalizuje nieprawidłowy pin (znowu zaczynamy od kroku 2) + 1a. System sygnalizuje nieprawidłowy pin po trzech próbach + 1. Bankomat zatrzymuje kartę + 2. System powiadamia klienta, że karta została zatrzymana przez bankomat + 3. System wysyła informację o zatrzymaniu karty do banku + 4. Bank wysyła komunikat do klienta w sprawie zatrzymania karty 6a. Bankomata jest pusty i nie może wydać pieniędzy: - 1. System wyświetla informację, że nie można wypłacić pieniędzy, bo bankomat jest pusty (przychodzimy do kroku 14) 9a. W bankomacie nie ma wystarczającej ilości pieniędzy: - 1. System wyświetla informację, że bankomat nie ma wystarczającej ilości pieniędzy (przychodzimy do kroku 14) 10a. Bank odmawia skorzystania z tej możliwości: - - 1a. Bank wysyła komunikat do systemu, że nie można wypłacić gotówkę, bo karta nie ma wystarczającej ilości środków na koncie - - 1b. Bank wysyła komunikat do systemu, że nie można wypłacić gotówkę z powodu dziennego limitu wypłat z bankomatu - - 1c. Bank wysyła komunikat do systemu, że nie można wypłacić gotówkę w celach bezpieczeństwa klienta - + 1. Bank wysyła komunikat do systemu, że nie można wypłacić gotówkę, bo karta nie ma wystarczającej ilości środków na koncie albo z powodu dziennego limitu wypłat z bankomatu + 1a. Bank wysyła komunikat do systemu, że nie można wypłacić gotówkę w celach bezpieczeństwa klienta 1. System wyświetla informację, że nie można wypłacić pieniędzy i prosi o kontakt z najbliższym oddziałem banku (przychodzimy do kroku 14) - 2. System wyświetla informację otrzymaną od banku (przychodzimy do kroku 14) 11a. System nie otrzymuje zwrotnej informacji od banku: - 1. System ponownie wysyła informację do banku - - 1a. System otrzymuje informację zwrotną - - 1b. System nie otrzymuje informację zwrotną - + 2. System otrzymuje informację zwrotną + 2a. System nie otrzymuje informację zwrotną 1. Bankomat zatrzymuje kartę 2. System powiadamia klienta, że karta została zatrzymana przez bankomat i prosi o kontakt z najbliższym oddziałem banku 3. System wysyła informację o zatrzymaniu karty do banku