Sztuczna_Inteligencja_Gr16/main.py

35 lines
965 B
Python
Raw Normal View History

2022-03-07 20:41:12 +01:00
import os
from agent import *
2022-03-07 20:41:12 +01:00
Okno = pygame.display.set_mode((SZEROKOSC_OKNA, WYSOKOSC_OKNA))
2022-03-07 20:41:12 +01:00
pygame.display.set_caption("Okno1")
Krata = Krata(Okno)
def dodaj_agenta():
# pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, random.randint(0, LICZBA_POL_W_PIONIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH),
# random.randint(0, LICZBA_POL_W_POZIOMIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH))
pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, 1, 1)
pom = 'traktor_ikona.png'
ikona = pygame.transform.scale(pygame.image.load(os.path.join('Ikony', pom)),
(BOK_AGENTA1, BOK_AGENTA1))
Agent(Krata, pole_lewe_gorne, ikona)
def main():
dodaj_agenta()
klatkaz = pygame.time.Clock()
warunek_dzialania = True
while warunek_dzialania:
klatkaz.tick(FPS)
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
warunek_dzialania = False
break
Krata.wyswietlKrate()
pygame.quit()
2022-03-07 20:41:12 +01:00
main()