53 lines
1.7 KiB
Python
53 lines
1.7 KiB
Python
import os
|
|
import ctypes
|
|
|
|
from agent import *
|
|
from ramy_czyli_wiedza_agenta import *
|
|
|
|
#aby działalo w oknie + rozdzielczość ekranu
|
|
ctypes.windll.shcore.SetProcessDpiAwareness(1)
|
|
|
|
|
|
|
|
Okno = pygame.display.set_mode((SZEROKOSC_OKNA, WYSOKOSC_OKNA))
|
|
pygame.display.set_caption("Okno1")
|
|
Krata = Krata(Okno)
|
|
Pomieszczenie=Pomieszczenie(0,0)
|
|
|
|
def dodaj_agenta():
|
|
# pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, random.randint(0, LICZBA_POL_W_PIONIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH),
|
|
# random.randint(0, LICZBA_POL_W_POZIOMIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH))
|
|
pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, 1, 1)
|
|
pom = 'traktor_ikona.png'
|
|
ikona = pygame.transform.scale(pygame.image.load(os.path.join('Ikony', pom)),
|
|
(BOK_AGENTA1, BOK_AGENTA1))
|
|
Agent(Krata, pole_lewe_gorne, ikona)
|
|
|
|
def dodaj_szafke(poczatek_wiersz1, poczatek_kolumna,ilosc_polek):
|
|
#bardzo prosta szafka, później do zmiany i uzupełnienia
|
|
#tworzymy jeden typ szafki składającej się z dużych półek(to znaczy jest jedna półka oraz kilka miejsc na niej), każda z półek zajmuje po 3 pola z każdego boku
|
|
wymiary_szafki = Wymiary(0, 0, 0)
|
|
szafka = Szafka(wymiary_szafki, ilosc_polek, poczatek_wiersz1, poczatek_kolumna, Krata)
|
|
Pomieszczenie.dodajSzafke(szafka)
|
|
|
|
|
|
def main():
|
|
dodaj_szafke(0, 20, 8)
|
|
dodaj_szafke(0, 40, 8)
|
|
dodaj_szafke(0, 60, 8)
|
|
dodaj_szafke(0, 80, 8)
|
|
dodaj_agenta()
|
|
klatkaz = pygame.time.Clock()
|
|
warunek_dzialania = True
|
|
while warunek_dzialania:
|
|
klatkaz.tick(FPS)
|
|
for event in pygame.event.get():
|
|
if event.type == pygame.QUIT:
|
|
warunek_dzialania = False
|
|
break
|
|
Krata.wyswietlKrate()
|
|
pygame.quit()
|
|
|
|
|
|
main()
|