Sztuczna_Inteligencja_Gr16/main.py

53 lines
1.7 KiB
Python

import os
import ctypes
from agent import *
from ramy_czyli_wiedza_agenta import *
#aby działalo w oknie + rozdzielczość ekranu
ctypes.windll.shcore.SetProcessDpiAwareness(1)
Okno = pygame.display.set_mode((SZEROKOSC_OKNA, WYSOKOSC_OKNA))
pygame.display.set_caption("Okno1")
Krata = Krata(Okno)
Pomieszczenie=Pomieszczenie(0,0)
def dodaj_agenta():
# pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, random.randint(0, LICZBA_POL_W_PIONIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH),
# random.randint(0, LICZBA_POL_W_POZIOMIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH))
pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, 1, 1)
pom = 'traktor_ikona.png'
ikona = pygame.transform.scale(pygame.image.load(os.path.join('Ikony', pom)),
(BOK_AGENTA1, BOK_AGENTA1))
Agent(Krata, pole_lewe_gorne, ikona)
def dodaj_szafke(poczatek_wiersz1, poczatek_kolumna,ilosc_polek):
#bardzo prosta szafka, później do zmiany i uzupełnienia
#tworzymy jeden typ szafki składającej się z dużych półek(to znaczy jest jedna półka oraz kilka miejsc na niej), każda z półek zajmuje po 3 pola z każdego boku
wymiary_szafki = Wymiary(0, 0, 0)
szafka = Szafka(wymiary_szafki, ilosc_polek, poczatek_wiersz1, poczatek_kolumna, Krata)
Pomieszczenie.dodajSzafke(szafka)
def main():
dodaj_szafke(0, 20, 8)
dodaj_szafke(0, 40, 8)
dodaj_szafke(0, 60, 8)
dodaj_szafke(0, 80, 8)
dodaj_agenta()
klatkaz = pygame.time.Clock()
warunek_dzialania = True
while warunek_dzialania:
klatkaz.tick(FPS)
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
warunek_dzialania = False
break
Krata.wyswietlKrate()
pygame.quit()
main()