WMICraft/logic
XsedoX deabeeac43 mozna zgetowac tile po row i column do tego jest funkcja get_tile w grid;
step_onto -> put_on(zmiana nazwy), dziala poprawnie(maly bug byl);funkcja put_on_tile(row, column, obj) sluzy polozeniu danego obiektu na danym tilu, przyklad uzycia zakomentowany w game.py(wywolujcie po spawnerze, bo nadpisze pozycje xd); dorobilem wlasny exception, gdy tile jest zajety w pliku exceptions.py - moze sie przyda ten plik
2022-04-08 17:15:01 +02:00
..
__tests__ fixed bug :~DDD 2022-04-04 21:51:32 +02:00
__init__.py refactor: file structure and cleanup 2022-03-11 19:42:17 +01:00
exceptions.py mozna zgetowac tile po row i column do tego jest funkcja get_tile w grid; 2022-04-08 17:15:01 +02:00
field.py mozna zgetowac tile po row i column do tego jest funkcja get_tile w grid; 2022-04-08 17:15:01 +02:00
game.py mozna zgetowac tile po row i column do tego jest funkcja get_tile w grid; 2022-04-08 17:15:01 +02:00
grid.py mozna zgetowac tile po row i column do tego jest funkcja get_tile w grid; 2022-04-08 17:15:01 +02:00
knights_queue.py fixed bug :~DDD 2022-04-04 21:51:32 +02:00
spawner.py field zna swoj stan ale go sam nie odswieza(trzeba recznie zmieniac wartosc - todo); field jest teraz spritem(co przyda sie pozniej); spawner.py dostosowany do nowego kodu; game.py dostosowane do zmian; twierdza dalej jest widziana jako 1x1 2022-04-05 10:47:45 +02:00