|
c75299e152
|
poprawki field.py
|
2022-04-05 15:38:26 +02:00 |
|
|
c927bab887
|
wejscie na pole
|
2022-04-05 10:54:30 +02:00 |
|
|
86aa939433
|
field zna swoj stan ale go sam nie odswieza(trzeba recznie zmieniac wartosc - todo); field jest teraz spritem(co przyda sie pozniej); spawner.py dostosowany do nowego kodu; game.py dostosowane do zmian; twierdza dalej jest widziana jako 1x1
|
2022-04-05 10:47:45 +02:00 |
|
korzepadawid
|
621a36461c
|
fixed bug :~DDD
|
2022-04-04 21:51:32 +02:00 |
|
korzepadawid
|
4caba91c7e
|
tests: added edge case
|
2022-04-04 21:27:47 +02:00 |
|
korzepadawid
|
f06ea9e5b0
|
tests: added test case
|
2022-04-04 21:23:32 +02:00 |
|
korzepadawid
|
bef17bccd1
|
feat: round queue
|
2022-04-04 21:07:40 +02:00 |
|
|
d6c281c814
|
random monster images and stats added (monsters, knights)
|
2022-03-24 21:45:17 +01:00 |
|
Angelika Iskra
|
cacb305d47
|
added castle;
|
2022-03-24 16:32:14 +01:00 |
|
|
25d46a1baf
|
monsters v2 (max będzie v4)
|
2022-03-24 13:09:43 +01:00 |
|
|
bc6aa0a558
|
niekompletny update potworów
|
2022-03-24 12:54:22 +01:00 |
|
korzepadawid
|
352f5ecee9
|
feat: spawning teams
|
2022-03-21 20:30:02 +01:00 |
|
|
b60ecf8ed1
|
naprawa spawner.py
|
2022-03-21 18:39:28 +01:00 |
|
korzepadawid
|
b647ba3423
|
refactor: separated dir for screens
|
2022-03-11 20:00:42 +01:00 |
|
korzepadawid
|
190b2bec01
|
refactor: file structure and cleanup
|
2022-03-11 19:42:17 +01:00 |
|