This website requires JavaScript.
Explore
Help
Sign In
s464965
/
WMICraft
Watch
5
Star
2
Fork
1
You've already forked WMICraft
Code
Issues
Pull Requests
Projects
Releases
Wiki
Activity
0a7b6136a5
WMICraft
/
logic
History
XsedoX
0a7b6136a5
healthbar WIP
2022-04-11 17:51:46 +02:00
..
__tests__
fixed bug :~DDD
2022-04-04 21:51:32 +02:00
__init__.py
refactor: file structure and cleanup
2022-03-11 19:42:17 +01:00
exceptions.py
mozna zgetowac tile po row i column do tego jest funkcja get_tile w grid;
2022-04-08 17:15:01 +02:00
field.py
mozna zgetowac tile po row i column do tego jest funkcja get_tile w grid;
2022-04-08 17:15:01 +02:00
game.py
odkryłem że istnieje grupa do jednego sprite'a - GroupSingle i zmieniłem grupe z tile'ami na single.
2022-04-09 21:28:31 +02:00
grid.py
odkryłem że istnieje grupa do jednego sprite'a - GroupSingle i zmieniłem grupe z tile'ami na single.
2022-04-09 21:28:31 +02:00
health_bar.py
healthbar WIP
2022-04-11 17:51:46 +02:00
knights_queue.py
fixed bug :~DDD
2022-04-04 21:51:32 +02:00
spawner.py
field zna swoj stan ale go sam nie odswieza(trzeba recznie zmieniac wartosc - todo); field jest teraz spritem(co przyda sie pozniej); spawner.py dostosowany do nowego kodu; game.py dostosowane do zmian; twierdza dalej jest widziana jako 1x1
2022-04-05 10:47:45 +02:00