WMICraft/logic
2022-04-11 17:51:46 +02:00
..
__tests__ fixed bug :~DDD 2022-04-04 21:51:32 +02:00
__init__.py refactor: file structure and cleanup 2022-03-11 19:42:17 +01:00
exceptions.py mozna zgetowac tile po row i column do tego jest funkcja get_tile w grid; 2022-04-08 17:15:01 +02:00
field.py mozna zgetowac tile po row i column do tego jest funkcja get_tile w grid; 2022-04-08 17:15:01 +02:00
game.py odkryłem że istnieje grupa do jednego sprite'a - GroupSingle i zmieniłem grupe z tile'ami na single. 2022-04-09 21:28:31 +02:00
grid.py odkryłem że istnieje grupa do jednego sprite'a - GroupSingle i zmieniłem grupe z tile'ami na single. 2022-04-09 21:28:31 +02:00
health_bar.py healthbar WIP 2022-04-11 17:51:46 +02:00
knights_queue.py fixed bug :~DDD 2022-04-04 21:51:32 +02:00
spawner.py field zna swoj stan ale go sam nie odswieza(trzeba recznie zmieniac wartosc - todo); field jest teraz spritem(co przyda sie pozniej); spawner.py dostosowany do nowego kodu; game.py dostosowane do zmian; twierdza dalej jest widziana jako 1x1 2022-04-05 10:47:45 +02:00