This website requires JavaScript.
Explore
Help
Sign In
s464965
/
WMICraft
Watch
5
Star
2
Fork
1
You've already forked WMICraft
Code
Issues
Pull Requests
Projects
Releases
Wiki
Activity
431113a04c
WMICraft
/
models
History
XsedoX
3fce0a5b57
uzycie sprite.Group.update() - gdy umrze sprite, to healthbar nie bedzie renderowany
2022-05-13 10:37:00 +02:00
..
__init__.py
refactor: file structure and cleanup
2022-03-11 19:42:17 +01:00
castle.py
uzycie sprite.Group.update() - gdy umrze sprite, to healthbar nie bedzie renderowany
2022-05-13 10:37:00 +02:00
knight.py
uzycie sprite.Group.update() - gdy umrze sprite, to healthbar nie bedzie renderowany
2022-05-13 10:37:00 +02:00
monster.py
uzycie sprite.Group.update() - gdy umrze sprite, to healthbar nie bedzie renderowany
2022-05-13 10:37:00 +02:00
tile.py
sprite group w level.py zamienilem na LayeredUpdates() oraz dodałem do każdego sprite'a layer, wiec nie beda na siebie nachodzic nigdy
2022-04-28 10:18:17 +02:00