diff --git a/evaluation.md b/evaluation.md index 4f41b45..8cb1bd3 100644 --- a/evaluation.md +++ b/evaluation.md @@ -16,7 +16,8 @@ Ankieta zadowolenia użytkownika poruszała kilka kwestii, takich jak: * 2 pytania opisowe, co wg. użytkownika działa w systemie najlepiej i najgorzej * czy użytkownik zamierza używać systemu w przyszłości w skali 1-5 * ogólna ocena systemu w skali 1-5 -#### Udało się zebrać odpowiedzi dotyczące 10 przeprowadzonych rozmów. + +Udało się zebrać odpowiedzi dotyczące 10 przeprowadzonych rozmów. ### Pytanie 1: Główne zadanie użytkownika. * 8 użytkowników wskazało jako główny cel umówienie spotkania @@ -26,7 +27,8 @@ Ankieta zadowolenia użytkownika poruszała kilka kwestii, takich jak: ### Pytanie 2: Czy udało się zrealizować główne zadanie? * 7 użytkowników odpowiedziało tak * 3 użytkowników odpowiedziało nie -#### Wszyscy użytkownicy, którym udało się zrealizować główne zadanie chcieli utworzyć spotkanie. Można więc wysnuć wniosek, że to element systemu, który działa najlepiej i jednocześnie najpopularniejszy wśród użytkowników. Co za tym idzie system można nazwać dość skutecznym, jednak nie radzi sobie w pełni ze wszystkimi planowanymi zadaniami. + +Wszyscy użytkownicy, którym udało się zrealizować główne zadanie chcieli utworzyć spotkanie. Można więc wysnuć wniosek, że to element systemu, który działa najlepiej i jednocześnie najpopularniejszy wśród użytkowników. Co za tym idzie system można nazwać dość skutecznym, jednak nie radzi sobie w pełni ze wszystkimi planowanymi zadaniami. ### Pytanie 3: Łatwość realizacji zadania. Średnia ocena tej metryki to 3.5/5
@@ -60,8 +62,9 @@ Najniższe oceny (2 oraz 3) dotyczyły rozmów, w których nie doszło do pomyś ### Pytanie 9: Czy krytyczny błąd systemu przerwał rozmowę? * 7 użytkowników odpowiedziało tak -* 3 użytkowników odpowiedziało nie -#### Najbardziej niepokojąca metryka w ankiecie. Aż 70% rozmów skończyło się krytycznym błędem systemu, jednak w większości przypadków nie wpłynęło to na realizację głównego zadania użytkownika. Z pewnością trzebaby się skupić w przyszłości na wyeliminowaniu tych błędów. +* 3 użytkowników odpowiedziało nie + +Najbardziej niepokojąca metryka w ankiecie. Aż 70% rozmów skończyło się krytycznym błędem systemu, jednak w większości przypadków nie wpłynęło to na realizację głównego zadania użytkownika. Z pewnością trzebaby się skupić w przyszłości na wyeliminowaniu tych błędów. ### Pytanie 10: Co w systemie działało nagorzej (nieobowiązkowe pytanie opisowe)? Najczęściej wskazywanymi mankamentami systemu były błędne przechwytywanie slotów, co często prowadziło do ponownego zadania tego samego pytania oraz nieoczekiwane zakończenie konwersacji błędem krytycznym. Aż 7 użytkowników zdecydowało się odpowiedzieć na to pytanie, co najprawdopodobniej oznacza, że system dalej posiada niewielkie błędy wpływające na jego jakość.