diff --git a/evaluation.md b/evaluation.md
index 4f41b45..8cb1bd3 100644
--- a/evaluation.md
+++ b/evaluation.md
@@ -16,7 +16,8 @@ Ankieta zadowolenia użytkownika poruszała kilka kwestii, takich jak:
* 2 pytania opisowe, co wg. użytkownika działa w systemie najlepiej i najgorzej
* czy użytkownik zamierza używać systemu w przyszłości w skali 1-5
* ogólna ocena systemu w skali 1-5
-#### Udało się zebrać odpowiedzi dotyczące 10 przeprowadzonych rozmów.
+
+Udało się zebrać odpowiedzi dotyczące 10 przeprowadzonych rozmów.
### Pytanie 1: Główne zadanie użytkownika.
* 8 użytkowników wskazało jako główny cel umówienie spotkania
@@ -26,7 +27,8 @@ Ankieta zadowolenia użytkownika poruszała kilka kwestii, takich jak:
### Pytanie 2: Czy udało się zrealizować główne zadanie?
* 7 użytkowników odpowiedziało tak
* 3 użytkowników odpowiedziało nie
-#### Wszyscy użytkownicy, którym udało się zrealizować główne zadanie chcieli utworzyć spotkanie. Można więc wysnuć wniosek, że to element systemu, który działa najlepiej i jednocześnie najpopularniejszy wśród użytkowników. Co za tym idzie system można nazwać dość skutecznym, jednak nie radzi sobie w pełni ze wszystkimi planowanymi zadaniami.
+
+Wszyscy użytkownicy, którym udało się zrealizować główne zadanie chcieli utworzyć spotkanie. Można więc wysnuć wniosek, że to element systemu, który działa najlepiej i jednocześnie najpopularniejszy wśród użytkowników. Co za tym idzie system można nazwać dość skutecznym, jednak nie radzi sobie w pełni ze wszystkimi planowanymi zadaniami.
### Pytanie 3: Łatwość realizacji zadania.
Średnia ocena tej metryki to 3.5/5
@@ -60,8 +62,9 @@ Najniższe oceny (2 oraz 3) dotyczyły rozmów, w których nie doszło do pomyś
### Pytanie 9: Czy krytyczny błąd systemu przerwał rozmowę?
* 7 użytkowników odpowiedziało tak
-* 3 użytkowników odpowiedziało nie
-#### Najbardziej niepokojąca metryka w ankiecie. Aż 70% rozmów skończyło się krytycznym błędem systemu, jednak w większości przypadków nie wpłynęło to na realizację głównego zadania użytkownika. Z pewnością trzebaby się skupić w przyszłości na wyeliminowaniu tych błędów.
+* 3 użytkowników odpowiedziało nie
+
+Najbardziej niepokojąca metryka w ankiecie. Aż 70% rozmów skończyło się krytycznym błędem systemu, jednak w większości przypadków nie wpłynęło to na realizację głównego zadania użytkownika. Z pewnością trzebaby się skupić w przyszłości na wyeliminowaniu tych błędów.
### Pytanie 10: Co w systemie działało nagorzej (nieobowiązkowe pytanie opisowe)?
Najczęściej wskazywanymi mankamentami systemu były błędne przechwytywanie slotów, co często prowadziło do ponownego zadania tego samego pytania oraz nieoczekiwane zakończenie konwersacji błędem krytycznym. Aż 7 użytkowników zdecydowało się odpowiedzieć na to pytanie, co najprawdopodobniej oznacza, że system dalej posiada niewielkie błędy wpływające na jego jakość.