mockup improvement
This commit is contained in:
parent
0de57cc830
commit
d075382862
@ -4,15 +4,21 @@ from UserAct import UserAct
|
|||||||
|
|
||||||
class DP:
|
class DP:
|
||||||
"""
|
"""
|
||||||
Moduł, który tworzy reprezentację tekstową aktu systemowego wybranego przez taktykę dialogu.
|
Moduł decydujący o wyborze kolejnego aktu, który ma podjąć system prowadząc rozmowę.
|
||||||
Wejście: Akt systemu (rama)
|
Wejście: Reprezentacja stanu dialogu (rama)
|
||||||
Wyjście: Tekst
|
Wyjście: Akt systemu (rama)
|
||||||
"""
|
"""
|
||||||
|
|
||||||
def __init__(self):
|
def __init__(self):
|
||||||
pass
|
pass
|
||||||
|
|
||||||
def chooseTactic(self, frameList=None):
|
def chooseTactic(self, frameList=None):
|
||||||
if frameList is not None:
|
if frameList[-1].getActType() is UserActType.INVALID:
|
||||||
|
systemAct = [1]
|
||||||
|
return systemAct
|
||||||
|
elif frameList[-1].getActType() is UserActType.BYE:
|
||||||
|
systemAct = [2]
|
||||||
|
return systemAct
|
||||||
|
else:
|
||||||
systemAct = [0]
|
systemAct = [0]
|
||||||
return systemAct
|
return systemAct
|
||||||
|
@ -9,7 +9,9 @@ class NLG:
|
|||||||
pass
|
pass
|
||||||
|
|
||||||
def toText(self, systemAct):
|
def toText(self, systemAct):
|
||||||
if(systemAct == [0]):
|
if systemAct == [1]:
|
||||||
return "Witaj, nazywam się XXX"
|
return "Nie rozumiem o czym mówisz."
|
||||||
|
if systemAct == [2]:
|
||||||
|
return "Do widzenia."
|
||||||
else:
|
else:
|
||||||
return "???"
|
return "Witaj, nazywam się Janusz."
|
||||||
|
19
main.py
19
main.py
@ -1,5 +1,5 @@
|
|||||||
from NaturalLanguageUnderstanding import NLU
|
from NaturalLanguageUnderstanding import NLU
|
||||||
from NaturalLAnguageGeneration import NLG
|
from NaturalLanguageGeneration import NLG
|
||||||
from DialogueStateTracker import DST
|
from DialogueStateTracker import DST
|
||||||
from DialoguePolicy import DP
|
from DialoguePolicy import DP
|
||||||
|
|
||||||
@ -7,12 +7,17 @@ if __name__ == "__main__":
|
|||||||
|
|
||||||
nlu = NLU()
|
nlu = NLU()
|
||||||
dst = DST()
|
dst = DST()
|
||||||
nlg = NLG()
|
|
||||||
dp = DP()
|
dp = DP()
|
||||||
|
nlg = NLG()
|
||||||
|
|
||||||
userFrame = nlu.parseUserInput("czesc")
|
while(1):
|
||||||
dst.addFrame(userFrame)
|
user_input = input("Wpisz tekst: ")
|
||||||
systemAct = dp.chooseTactic(dst.getFrames())
|
|
||||||
text = nlg.toText(systemAct)
|
|
||||||
|
|
||||||
print(text)
|
user_frame = nlu.parseUserInput(user_input)
|
||||||
|
dst.addFrame(user_frame)
|
||||||
|
system_act = dp.chooseTactic(dst.getFrames())
|
||||||
|
text = nlg.toText(system_act)
|
||||||
|
|
||||||
|
print(text)
|
||||||
|
if text == "Do widzenia.":
|
||||||
|
break
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user