From ea15eba535e6bcdc6a94ee08dbc632c29872a530 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Szymon Szczubkowski Date: Thu, 8 Feb 2024 08:11:09 +0100 Subject: [PATCH] fix: move readme.md to correct folder --- cw_8/README.md | 36 ------------------------------------ 1 file changed, 36 deletions(-) delete mode 100644 cw_8/README.md diff --git a/cw_8/README.md b/cw_8/README.md deleted file mode 100644 index 7c284dd..0000000 --- a/cw_8/README.md +++ /dev/null @@ -1,36 +0,0 @@ -## Projekt GRK 2023Z -Szymon Szczubkowski, Agnieszka Wyrosławska - -## Zaimplementowane technologie - -### Physically based rendering -W projekcie zaimplementowane jest oświetlenie PBR. Wspiera ono albedo, roughness, metallic, ambient occlusion oraz **normal** mapy. - -### Normal mapping -Razem z PBR zaimplementowane zostało wsparcie dla normal maps. - - -![picture](https://i.imgur.com/VJP72bY.png) - -### Skybox cubemap -W tle widoczny jest skybox kosmosu. - -![picture](https://i.imgur.com/1X3LDC5.png) - - -### Billboarding -Na potrzeby wyświetlania cząsteczek ognia zaimplementowany został billboarding. - -![picture](https://i.gyazo.com/d00aba38d49f6179861f68ec464b4753.gif) - -### Gamepad mapping -Jeśli wykryty zostanie gamepad, sterowanie zostanie na niego przełączone. -Sprawdzany jest stopień popchnięcia gałki oraz wciśnięcia spustu, prędkość statku skaluje się z nimi. -Sterowanie wygląda następująco: - -FUNKCJA | PRZYCISK ---- | --- -LOT W PRZÓD | PRAWY TRIGGER -LOT W TYŁ | LEWY TRIGGER -OBRÓT LEWO-PRAWO | LEWA GAŁKA -NACHYLENIE GÓRA-DÓŁ | PRAWA GAŁKA \ No newline at end of file