diff --git a/README.md b/README.md new file mode 100644 index 0000000..21da27b --- /dev/null +++ b/README.md @@ -0,0 +1,24 @@ +# Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey" + +Wiktoria Grzesik
+Maksymilian Szygenda
+Nikodem Hederych
+ +## Motyw Aplikacji: +Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki. + +### Sceny: +- Kosmiczne asteroidy i planety.
+- Pasy planetoid.
+ +### Interakcje: +- Sterowanie statkiem. +- Strzelanie pociskami. +- Zbieranie gwiazdek. +- Unikanie przeszkód. + +### Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji: +* Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość. +* PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach. +* Proceduralne Generowanie Terenu: Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej. +* Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.