diff --git a/README.md b/README.md
index 21da27b..190e049 100644
--- a/README.md
+++ b/README.md
@@ -5,20 +5,24 @@ Maksymilian Szygenda
Nikodem Hederych
## Motyw Aplikacji:
-Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki.
+Interstellar Odyssey to gra zręcznościowa, której celem jest zebranie określonej liczby gwiazdek jednocześnie unikając pojawiających sie asteroid, które mogą zostać zniszczone pociskami gracza.
### Sceny:
- Kosmiczne asteroidy i planety.
-- Pasy planetoid.
+- Pasy asteroid.
### Interakcje:
- Sterowanie statkiem.
- Strzelanie pociskami.
- Zbieranie gwiazdek.
- Unikanie przeszkód.
+- Niszczenie asteroid.
### Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:
* Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość.
-* PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach.
+* PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach, stosujące model Fresnela-Schlick
* Proceduralne Generowanie Terenu: Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej.
+* Skybox
+* Kolizje
* Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.
+